پیکار بایرن مونیخ برابر رقیب هلندی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند به انتقادات علیه سرمربی ایتالیایی خاتمه دهد یا باعث افزایش هجمه‌ها شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مصاف فردا شب بایرن با آیندهوون در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان، برای مونیخی‌ها بسیار حائز اهمیت است. بعد از باخت یک بر صفر مقابل اتلتیکومادرید در همین مسابقات باواریایی‌ها ۲ تساوی بحث‌انگیز مقابل کلن و فرانکفورت در بوندس‌لیگا گرفتند که باعث ایجاد انتقاداتی علیه مربی فصل جاری بایرن شد.

بعد از آنکه تیم پرافتخار آلمانی در ۳ مسابقه اخیر خود «طعم پیروزی را نچشید»، برخی از کارشناسان از شکل‌گیری «بحرانی کوچک» نزد سرخ‌پوشان حرف زدند.

در همین ارتباط رسانه‌های آلمان هر یک این اتفاق را از زاویه نگاه خود تحلیل کردند. سایت ورزش آلمان در تحلیلی نوشت «ماه عسل» کارلتو در بایرن به پایان رسیده و دوران تعریف و تمجید‌ها از وی خاتمه گرفته و این مربی درگیر چالش مهمی شده است.

روزنامه فرانکفورتر آلگماینه از پایان ۱۰۰ روز کاری ابتدایی مربی صاحب نام خبر داد که اشکالاتی بر بازی تیم ژرمنی وارد شده است.

روزنامه مهم شهر مونیخ یعنی زوددویچه هم بحث‌ جدی‌تری را مطرح کرده و در حاشیه گزارشی در مورد عملکرد اخیر باواریایی پرسیده آیا «واقعا کارلتو مربی مناسبی برای جانشینی پپ گواردیولا بوده است؟!»

با توجه به این گستردگی که در موج انتقادات علیه بایرن ایجاد شده، به نظر می‌رسد بازی خانگی با آیندهوون بسیار پراهمیت برای مربی ایتالیایی و شاگردانش است.

در صورتی که در این مصاف شاگردان وی بتوانند بر حریف خود با حمایت هواداران پرشمار خویش غلبه کنند، به نظر می‌رسد «این شبه بحران» ایجاد شده، خاتمه گرفته و باردیگر دوره اصلاحات و پیشرفت آغاز شده است.

اما اگر بایرن همچنان در کسب برد ناکام بماند، بدیهی است انتقادات بازهم گستردگی بیشتری خواهد یافت و باید انتظار روزهای سخت‌تری را برای مربی خوشنام تیم مونیخی داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.