کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازرس قانونی نفت گفت: ما بدهی‌های باشگاه نفت را در تیرماه رسماً‌ ابلاغ کرده بودیم و روز گذشته برخی اختلافات در اسناد مالی را برطرف کردیم.

حسین آل‌اسحاق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جلسه روز گذشته مسئولان کنونی باشگاه نفت با او منصور قنبرزاده اظهار داشت: در جلسه روز گذشته یک سری از اختلافاتی که در برخی اسناد مالی وجود داشت، برطرف شد. به هر حال این اختلافات مالی در معامله‌ای در چنین سطح طبیعی است، اما خوشبختانه با درایت مسئولان این باشگاه سوءتفاهمات برطرف شد.

وی در مورد اینکه آیا بدهی‌های باشگاه صورت‌جلسه شد خاطرنشان کرد: ما بدهی‌ها را در همان برج ۴ رسماً ابلاغ کردیم و این مسئله موضوع جدیدی نبود. در جلسه روز گذشته همان‌طور که گفتم اختلاف‌هایی که در برخی اسناد بود برطرف شد. در هر صورت امیدوارم مسئولان باشگاه نفت بتوانند باقدرت به کارشان ادامه بدهند و این باشگاه هم در بهترین جایگاه ممکن قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.