مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: ما در دیدار مقابل صنعت نفت می‌توانستیم راحت‌تر به پیروزی برسیم چرا که فرصت‌های زیادی را از دست دادیم.

شهریار مغانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی ۳ بر ۲ پیکان مقابل صنعت نفت و حضور او در دقایق پایانی بازی و زدن گل برتری در فاصله ۳ دقیقه حضورش در زمین مسابقه خاطرنشان کرد: ما بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم راحت‌تر هم مقابل صنعت نفت به پیروزی برسیم. در نیمه اول آنطور که باید و شاید خوب نبودیم اما در نیمه دوم در بازی مسلط شدیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی در دروازه حریف خلق کنیم که خدا را شکر توانستیم پیروز مسابقه شویم.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد پس از اینکه در دقیقه ۸۹ وارد زمین مسابقه شد و در دقیقه ۹۲ گل برتری را به ثمر برساند، گفت: یک مهاجم همیشه به فکر گلزنی است. با صحبت‌هایی که مجید جلالی با من انجام داد تمرکز خود را روی بازی گذاشتم و سعی کردم تاثیرگذار باشم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

مهاجم پیکان در مورد شرایط تیم یادآور شد: شرایط ما خیلی خوب است. نسبت به سال‌های گذشته وضعیت بهتری داریم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی در این فصل کسب کنیم چرا که هم کادر فنی و هم بازیکنان خوبی داریم.

این بازیکن ۲۲ ساله در خصوص کار کردن با مجید جلالی تاکید کرد: آرزوی هر بازیکنی است که با جلالی کار کند چرا که او به بازیکنان جوان اعتماد می‌کند و در تیم ما هم همه بازیکنان از او راضی هستند.

وی در مورد دیدار مقابل پدیده خاطرنشان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم. می‌خواهیم به همه بازی‌ها به پیروزی برسیم. چه دیدارهایی که خارج از خانه است و چه دیدارهایی که داخل خانه برگزار می‌کنیم. امیدوارم در دیدار مقابل پدیده هم بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.