سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:بازی سپاهان و ذوب‌آهن از حساسیت زیادی برخوردار است و ما در این بازی هر طور شده، سه امتیاز را می‌خواهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، عبدالله ویسی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت:بازی ما با ذوب‌آهن بازی مهم و حساسی است زیرا این مسابقه همچون تمام دربی‌های دنیا بوده و حساسیت خاصی برای طرفداران ما و ذوب‌آهن دارد.

وی افزود: برای ما مهم است که بازی خوب و شایسته‌ای انجام دهیم و امیدوارم سه امتیاز بازی فردا را ازآن خود کرده و بر خلاف بازی‌های دیگر، بازی خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم سپاهان درباره تغییر و تحولات مدیریت باشگاه سپاهان و تأثیر آن بر برنامه‌های تیم تصریح کرد: از آقای باقریان تقدیر و تشکر می‌کنم؛ به هر حال ممکن است که این تغییرات در همه جای دنیا صورت گیرد.

وی افزود: من با باشگاه قرارداد دارم و تا زمانی که با این باشگاه قرارداد داشته باشم، تمام برنامه‌هایم را بر اساس آنچه تقدیم مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه کرده‌ام، اجرایی می‌کنم و امیدوارم سپاهان خوبی در این فصل داشته باشیم.

ویسی پیرامون تغییرات کادر فنی ذوب‌آهن ادامه داد: این موضوع برای ما مهم نیست زیرا هر دو تیم با بازیکنان جوان و خوب خود، به دنبال سه امتیاز بازی فردا هستند و به این سه امتیاز احتیاج بسیاری دارند. به نظرم این عزل و نصب‌ها ربطی به ما نداشته و در روند کار ما خللی ایجاد نمی‌کند.

وی پیرامون تعطیلات لیگ و اینکه این موضوع چه تأثیری در مسابقات دارد، اظهار داشت: در این تعطیلات بردهای تیم ملی را شاهد بودیم که این موضوع ما را خوشحال کرد و برای ما نیز از نظر تمرینی، بازی دوستانه و تمرین، تعطیلات موثری به شمار می‌رفت.

سرمربی تیم سپاهان پیرامون عملکرد احسان حاج‌صفی در بازی‌های تیم ملی ادامه داد: حاج‌صفی بازی‌های خوبی را در تیم ملی به نمایش گذاشت و امیدوارم در بازی فردا و بازی‌های آینده هم به کمک سپاهان آید.

وی خاطرنشان کرد: با احمدی صحبت کردیم و قرار بود با باقریان صحبت کند اما با صحبت‌هایی که کرد، در حال حاضر در تمرینات سپاهان حضور ندارد و دیگر در تیم ما حضور ندارد.

ویسی درباره پست احسان حاج‌صفی در تیم ملی و اینکه آیا در سپاهان نیز چنین پستی برای او در نظر گرفته شده، افزود: انسانی که برای کاری شایسته باشد، می‌تواند در چند پست بازی کند و شایستگی خود را در پست‌های مختلف به نمایش بگذارد. ما مقابل پرسپولیس از حاج‌صفی به عنوان هافبک‌دفاعی استفاده کردیم و او در تیم ملی نیز این پست را داشته و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم که فردا بازی خوبی را از دو تیم شاهد باشیم و تماشاگران کیفیت مناسبی را از دو تیم ببینند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.