عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:وقتی منصوریان سرمربی استقلال است نباید از پیشنهاداتش صحبت کند چون او با باشگاه قرارداد دارد.

حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه علیرضا منصوریان عنوان کرده از انگلستان پیشنهاد داشته است، گفت: در حال حاضر زمان مطرح کردن چنین مسائلی نیست و من از دوستان رسانه‌ای می‌خواهم چنین موضوعی را پیگیری نکنند.

وی تاکید کرد: به نظر من مطرح کردن چنین موضوعی در این برهه درست نبود و منصوریان زمان مناسبی را برای چنین بحثی انتخاب نکرد. استقلال روزهای مهمی در پیش دارد و اصلا نباید در مورد پیشنهاد تیم‌های دیگر بحث شود. حال چه می‌خواهد این پیشنهاد از ایران باشد یا از خارج از کشور. مهم این است که سرمربی استقلال شرایط مجموعه را درک کند.

زمانی افزود: منصوریان وقتی با استقلال قرارداد دارد به هیچ عنوان نباید چنین مسائلی را مطرح کند. تمام حرف ما این است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اظهارنظر یکی از مسئولان باشگاه استقلال در مورد بدهی‌های این باشگاه که نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان است گفت: تا آنجا که من می‌دانم نزدیک به ۳۵ میلیارد تومان بدهی رسمی برای استقلال وجود دارد که البته بدهی مالیاتی نیز هنوز به صورت رسمی به باشگاه ابلاغ نشده است. این موضوع باید بررسی شود و تا زمانی که مالیات قطعی نشود و حکمی صادر نشود نمی‌توان در مورد رقم دقیقش صحبت کرد.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه قرار است رقم قرارداد بازیکنان کسر شود، گفت:ما حداقل قرارداد ۷ یا ۸ بازیکن را کسر می‌ کنیم و حتی قرار است در جلسه این موضوع مطرح و درموردش تصمیم‌گیری نهایی اتخاذ شود.

زمانی در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنان چنین موضوعی را نپذیرند چون قاعدتا باشگاه با آنها قرارداد بسته است و باید به تعهداتتش پایبند باشد، گفت: اگر بازیکنان نپذیرند آنهایی که با آنها قرارداد امضا کرده‌اند باید پاسخگو باشند. خود این دوستان باید ورود کنند و قراردادها را به نوعی اصلاح کنند یا اینکه خودشان پاسخگو باشند.

وی تاکید کرد: من شخصا با وزیر ورزش در این مورد صحبت کردم و او اعتقاد داشت قراردادها با رقم‌های بسیار بالایی بسته شده و دقیقا او نظر من را داشت. آقای گودرزی اعتقاد داشت نحوه بستن این قراردادها درست نبوده و بیش از رقم‌های معقول در قراردادهای بازیکنان ذکر شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.