کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: پرسپولیس حریفش را در جام حذفی دستکم گرفت.

حسین خطیبی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزار فارس، درمورد وضعیت ماشین‌سازی تبریز گفت: بعد از پیروزی در جام حذفی دو روز به بازیکنان استراحت دادیم و سپس تمرینات را از روز گذشته آغاز کردیم تا خودمان را برای دیدار با استقلال خوزستان در لیگ برتر آماده کنیم.

وی در مورد پیروزی پرگل ماشین‌سازی در جام حذفی و حذف پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. هیچ تیمی نمی‌تواند در این مسابقات از پیش برنده بداند. پرسپولیس هم شاید یک مقدار حریفش را دست کم گرفت. اگر جدی‌تر بازی می‌کرد، می‌توانست در جام بماند. این مسابقات تک بازی است، به همین دلیل هم ما با تمام توان و قدرت به مصاف حریفان رفتیم و پیروز شدیم.

خطیبی در مورد جذب بازیکن ملی‌پوش ازبکستانی گفت: این بازیکن اکنون دیگر ملی‌پوش نیست، اما در ازبکستان آقای گل بوده و سابقه حضور در تیم ملی این کشور را هم دارد، از روز گذشته او تمریناتش را با ما آغاز کرد. بعد از جدایی سعید دقیقی و رافخایی که دو مهاجم ما بودند، نیاز داشتیم که یک مهاجم دیگر جذب کنیم.

وی در مورد دیدار ایران و ازبکستان در مقدمات جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: ازبکستان فوتبالش نشأت گرفته از فوتبال روسیه است و بیش‌تر فوتبال فیزیکی و قدرتی بازی می‌کند، اگر در این بازی ما هم از نظر فیزیکی بهتر باشیم، می‌توانیم دست پر از ازبکستان برگردیم. تیم ملی خوبی داریم و بازیکنان و مربی خوبی هم در اختیار داریم، اگر بتوانیم محکم‌تر از قبل مقابل ازبک بازی کنیم، پیروز می‌شویم.

خطیبی در مورد ملی‌پوش بودن خود گفت: من زمان منصور پورحیدری و علی پروین به تیم ملی دعوت شدم و چند بازی هم برای تیم ملی انجام دادم، اما در زمان علی پروین هر وقت به تیم ملی دعوت می‌شدم، بعد از مدتی خط می‌خوردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.