کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ستاره‌ای که برای تیم ملی فوتبال کرواسی بارها گل زده، برای سومین مرتبه مجبور است تحت عمل پیوند کلیه قرارگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایوان کلاسنیچ که در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱ برای تیم کرواسی ۴۱ بازی ملی انجام داد و ۱۲ گل زد، هم اکنون با مشکل حاد کلیه مواجه شده است.

این چهره ۳۶ ساله که در دوران جوانی برای تیم‌های سن‌پائولی، وردربرمن و ماینس آلمان، نانت فرانسه و بولتون واندرز انگلیس بازی کرده، از حدود ۱۰ سال قبل با مشکل پزشکی مواجه شده که همین امر نیز عامل وداع زودهنگامش از مستطیل سبز بوده است.

کلاسنیچ در سال ۲۰۰۶ به خاطر مشکلات کلیوی، بیمار شد. اما حالا برای سومین مرتبه مجبور است تحت عمل پیوند قرارگیرد.

وی بعد از آنکه همراه با تیم کشورش در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۰۸ حضور یافت، با این مشکل حاد مواجه شد. به همین خاطر ابتدا ابتدا کلیه پدرش به وی پیوند خورد.

بعد از این اتفاق توانست با پشت سرگذاشتن دوره نقاهت به میدان بازگردد. اما بعد از مدتی یکبار دیگر دچار مشکل شد و این بار کلیه مادرش که در سال ۲۰۱۳ درگذشت، به وی پیوند خورد.

اما عضو پیوند خورده نیز دچار مشکل عدم سازگاری با بدن وی شد.

کلاسنیچ به همین خاطر هفته‌ای سه جلسه تحت درمان دیالیز قرارمی‌گیرد و هم اکنون در انتظار کلیه جدید است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.