کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال تاتنهام خودش را از فهرست گزینه‌های هدایت سه‌شیر خارج کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اخراج سم آلاردایس از تیم ملی انگلیس، رسانه‌های این کشور از افراد مختلفی برای جانشینی او نام برده‌اند که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام یکی از آنها بوده است. او اما اعلام کرد غیرممکن است که این فرصت او را برای ترک تاتنهام وسوسه کند.

پوچتینو که در سال‌‌های اخیر عملکرد تحسین‌برانگیزی در فوتبال انگلیس داشته و فصل گذشته شاگردانش جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر بودند و در نهایت سوم شدند، در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد مربیگری در رده ملی را هم تجربه کند، اظهار داشت: بله چرا که نه؟ البته در آینده نه در حال حاضر، چون فعلاً چنین کاری غیرممکن است. ما یک قرارداد پنج ساله جدید بسته‌ایم، اما صرف‌نظر از آن هم الان وقت مربیگری من در رده ملی نیست، نه در تیم ملی انگلیس و نه در تیم ملی آرژانتین.

تاتنهام یکشنبه هفته آینده در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، برابر منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا قرار می‌گیرد. دفعه قبلی که پوچتینو برابر گواردیولا قرار گرفت، سال ۲۰۰۹ بود که اسپانیول تحت هدایت مربی آرژانتینی، بارسلونای گواردیولا را در لالیگا با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. پوچتینو اما تأکید کرد که آن بازی برایش اهمیت ندارد.

پوچتینو اظهار داشت: آن بازی مربوط به گذشته است و من خیلی دوست ندارم درباره اتفاقاتی که در گذشته رخ داده‌اند، صحبت کنم. فوتبال یعنی حال و آینده. مهم‌ترین چیز این است که خوب بازی کنیم و توانایی‌های‌مان را نشان دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.