سرمربی تیم لیورپول که در بازی فردا مقابل سوانسی به دنبال پنجمین برد خود در لیگ جزیره است اظهار داشت: شروع خوب فصل به قدرت ما بسیار کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم کلوپ امسال لیگ بسیار خوب شروع کرده و از شش بازی خود توانسته چهار بازی را با پیروزی پشت سر گذارد و در مقام چهارم جدول قرار گیرد.

قرمز‌های بندر لیورپول که مقابل تیم‌های بزرگی چون آرسنال، چلسی ، لستر و هال سیتی پیروز میدان شد به یک کابوس برای تیم‌های قدرتمند تبدیل شده است. این تیم پس از بازی‌های ملی به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت.

کلوپ درباره این پیروزی ها ضمن ستایش بازیکنانش اعلام کرد: اگر ما سخت‌کوشی خود را از دست بدهیم در ادامه راه قطعا به مشکل خواهیم خورد.

وی ادامه داد: این نکته بسیار مهم است که ما همواره در بالاترین سطح بدنی خود باشیم تا بتوانیم این روند خود را ادامه دهیم.

انتظار می‌رود کاریوس، دروازه‌بان تازه‌وارد قرمزها فردا سنگربان تیم باشد و دژان لورن نیز به جایگاه خود در خط دفاعی بازگردد.

همچنین از مصدومیت اوریگی، مهاجم بلژیکی لیورپول خبر می‌دهند که امکان دارد دنی اینگس جایگزین وی شود. اینگس تا به اکنون در لیگ جزیره برای قرمزها به میدان نرفته و تنها بازی وی در این فصل به مسابقه جام اتحادیه مقابل دربی کانتری برمی‌گردد که به عنوان بازیکن تعویضی وارد بازی شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.