کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی ملوان نوین: استقلال تیم قدرتمندی است ولی ما انگیزه زیادی داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس،به نقل از سایت باشگاه ملوان ، مسعود باقری سرمربی تیم ملوان نوین درباره دیدار فردای تیمش در جام حذفی برابر استقلال تهران گفت: ما می‌خواهیم فردا بازی خوب و زیبا و تماشاگر پسند ارایه دهیم هرچند سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و این کار را کمی برای ما سخت می‌کند ولی ما برای اثبات شایستگی هایمان به میدان می‌رویم،ما یک تیم در لیگ برتر استان هستیم و استقلال یک تیم قدرتمند و آسیایی است، بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و ما انزلیچی‌ها مرد روزهای سخت هستیم امیدوارم که بتوانیم بازی خوب و با طراوتی ارایه دهیم.

وی ادامه داد: ما اکثر بازیکنان سال قبل را حفظ کردیم و چند بازیکن جدید به ما اضافه شدند چند بازیکن سرباز هم داریم. من از هواداران می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند و به بازیکنان ما روحیه بدهند چون وجود هواداران باعث دلگرمی بازیکنان ما می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.