رئیس باشگاه العربی اظهار داشت که هنوز تصمیم نهایی خود برای فسخ قرارداد لژیونر برزیلی‌شان و جایگزین کردن دژاگه به جای او را نگرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرنوشت اشکان دژاگه، هافبک ملی‌پوش کشورمان امروز(سه شنبه) مشخص خواهد شد. باشگاه العربی پس از مصدومیت مجدد لژیونر برزیلی خود تصمیم خود را درباره اشکان مبنی بر قطع همکاری با او را تا حدودی تغییر داده است و می‌خواهد اشکان را برای یک فصل دیگر نگه دارد اما در اظهارات جدید رئیس باشگاه العربی درباره آینده هافبک ایرانی دوگانگی وجود دارد.

خلیفه بن جبر، رئیس باشگاه العربی که پیش از این نیز اعلام کرده بود قصد دارد قرارداد اشکان با کسب رضایتش فسخ کند بازهم در جدیدترین مصاحبه خود با روزنامه الوطن عنوان کرد: درباره پاولینهو و تغییر او باید بگویم پاولینهو در آغاز اردوی آلمان مصدوم شد و این امری طبیعی است. ما تمام تلاش خود را کردیم تا او را برای فصل جدید لیگ ستارگان آماده کنیم و در این کار نیز موفق شدیم.

وی افزود: پاولینهو برای بازی اول ما مقابل السیلیه آماده بود ولی به خاطر اینکه به آمادگی صددرصدی برسد به او استراحت دادیم تا در بازی برابر الجیش به میدان برود. او در بازی با الجیش مصدوم شد ولی مصدومیتش جدید و خفیف است. جواب آزمایشش امروز می‌آید تا آینده‌اش را مشخص کند. نسبت به کسانی که می‌خواهند او را تغییر دهند در خطاب به آنها می‌گویم: قربانی کردن بازیکنی با مبالغ هنگفت کار آسانی نیست. ما تا الان هیچ قصدی برای تغییر پاولینهو نداریم.

با توجه به این اظهارات رئیس باشگاه العربی به نظر می‌رسد او با تغییر پاولینهو و جایگزین کردن اشکان دژاگه مخالف است و احتمال نگه داشتن این لژیونر و پایان همکاری با هافبک ایرانی وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.