کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال لندن گفت: نباید فراموش کنیم که در یک بازی سخت به یک پیروزی مهم و قاطعانه رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، آرسن ونگر سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از پیروزی تیمش برابر چلسی تصریح کرد: کسب ۳ امتیاز همیشه شیرین است و البته در یک بازی سخت و بسته، بسیار شیرین تر.

در حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر انگلیس آرسنال در ورزشگاه امارات به مصاف چلسی رفت. این تقابل سنتی به لحاظ حضور کونته روی نیمکت چلسی و اولین مصافش با ونگر حائز اهمیت بود. دربی حساس دو تیم در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود آرسنال خاتمه یافت تا توپخانه توپچی‌ها این بار به هدف بزند.

ونگر ادامه داد: در نبرد تاکتیکی شاید برتر از حریف نبودیم و به مربی تیم مقابل به خاطر خطر پذیری و بازی خوب مردانش تبریک می گویم اما در نبردهای تیمی و کار گروهی بسیار بهتر عمل کردیم و مزد تلاشمان را نیز گرفتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.