دروازه‌بان تیم نفت تهران گفت: تعطیلات لیگ برای تیم‌هایی که کارشان را دیر آغاز کردند خوب است، اما باید قبول کرد ۲۴ روز تعطیلات واقعا زیاد است.

میلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی نفت مقابل ماشین‌سازی در هفته هفتم لیگ برتر گفت: خوشحالم که برنده از زمین بیرون آمدیم چراکه این برد به ما کمک کرد تا بتوانیم خودمان را به بالای جدول برسانیم. از طرفی رقبای ما در صدر جدول بازی‌هایشان را برده بودند و ما شرایط سختی داشتیم اما ما هم دست پر از زمین بیرون آمدیم تا با رسیدن به رده سوم به تعطیلات برویم.

دروازه‌بان تیم نفت در مورد داوری این دیدار که بازیکنان نفت اعتراض زیادی به آن داشتند اظهار داشت: به هر حال یکسری نامهربانی‌هایی صورت گرفت اما نمی‌توانم بگویم عمدی بود. شاید بی‌دقتی یا عدم تمرکز داور باعث این اشتباهات شد اما باید بگویم ما در این بازی صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم. در یک صحنه در محوطه ۱۸ قدم ماشین‌سازی یک صحنه مشکوک به پنالتی رخ داد اما داور آن را نگرفت هرچند در چند بازی این اتفاق برای ما رخ داده است. از طرف دیگر در دقایق پایانی برای ماشین‌سازی یک پنالتی گرفته شد که به نظرم اصلا این پنالتی درست نبود چراکه بازیکن حریف خودش را به فخرالدینی زد. به هر حال وقتی تیم گل می‌خورد این مسئله به ضرر کل تیم است و خودم هم دوست داشتم کلین‌شیت کنم که  این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: در دقایق پایانی بازی واقعا فشار زیادی به ما و کادر فنی ما آمد. ما سوار بازی بدیم اما داور یک پنالتی به ضرر ما گرفت که بعد از گل کار برای ما خیلی سخت شد. من نمی‌خواهم تقصیرها را گردن داور بازی بیندازم اما توقع داریم داوران در بازی‌های ما دقت نظر بیشتری داشته باشند.

فراهانی درباره تعطیلات لیگ برتر و اینکه این موضوع به سود نفتی‌هاست یا به ضرر آنها گفت: تعطیلات قبلی لیگ که خیلی به نفع ما شد و توانستیم به آمادگی جسمانی و بدنی خوبی برسیم اما اعتقاد دارم تعطیلی زیاد برای لیگ خوب نیست هرچند تیم‌هایی که مثل ما کارشان را دیر آغاز کردند می‌توانند از این تعطیلات استفاده کنند. باز هم باید خدا را شکر کنیم که بازی‌های جام حذفی انجام می‌شود و تیم‌ها می‌توانند در شرایط بازی بمانند چراکه توقف ۲۴ روزه برای لیگ بسیار زیاد است.

بازیکن نفت در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی آیا حق بازیکنی از نفت بود که به تیم ملی برسد؟ افزود: اعضای کادر فنی اگر بازی‌های تیم ما را ببینند مطمئنا از نفت هم به تیم ملی بازیکن دعوت می‌کنند چراکه همه بازیکنان با تلاش مضاعف کار می‌کنند تا به هدفی که داریم برسیم. دعوت بازیکن به تیم ملی سلیقه کادر فنی تیم ملی است اما به نظرم حداقل سه بازیکن نفت می‌توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند. امیدوارم مربیان تیم ملی بازیکنان نفت را بیشتر ببینند چراکه این مسئله انگیزه خوبی برای بازیکنان جوان ما خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.