سرپرست باشگاه نفت تهران امروز با ارسال نامه و فیلم اشتباهات داوری که منجر به نادیده گرفته شدن ۵ پنالتی این تیم و عدم اخراج دو بازیکن حریف شده خواهان رسیدگی کمیته داوران به این موارد خواهد شد.

حسین قدوسی مشاور ویژه باشگاه نفت دراین باره در گفت و گو با خبرگزارى فارس گفت: در هفته نخست و بازی با استقلال در دو صحنه خطای پنالتی به نفع نفت نادیده گرفته شد و به همین دلیل تیم بخاطر تساوی و محروم شدن از برد دو امتیاز مهم را از دست داد.کارشناسان داوری نیز روی هر دو پنالتی صحه گذاشتند و همگی نسبت به یک پنالتی و اخراج بازیکن حریف اتفاق نظر داشتند.در بازی با پیکان نیز پنالتی مسلم روی فخرالدینی گرفته نشد که کارشناس داوری برنامه نود هم ان را تایید کرد. در این بازی هم نفت به جای برد محکوم به کسب یک امتیاز و تساوی شد

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران با اشاره به بازی با ماشین سازی تبریز گفت:در این دیدار دو پنالتی نفت گرفته نشد و یک پنالتی کاملا مشکوک به ضرر تیم اعلام شد. خطای هند محمد نصرتی یک پنالتی اشکار و مسلم بود و جای هیچ بحثی نداشت تا جایی که اقای دایی هم عنوان کرده اند اگر این صحنه پنالتی نباشد فوتبال را کنار می‌گذارم. در نیمه دوم نیز خطا روی ارسلان مطهری می توانست یک پنالتی دیگر را برای نفت بدتبال داشته باشد و در هر دو مورد شرایط به گونه ای بود که به اعتقاد سرمربی تیم ضمن اعلام پنالتی می‌بایست نسبت به اخراج بازیکن ماشین سازی اقدام می‌شد و تیم حریف ۹ نفره می شد. در چنین شرایطی در اواخر بازی در حالی که به نظر می‌رسید بازیکن حریف روی فخرالدینی مرتکب خطا شده پنالتی به ضرر نفت اعلام شد. علاوه بر این موارد در چند صحنه از اعلام خطاهای آشکار بازیکنان حریف خودداری شد و در برخی موارد برعکس اعلام خطا شد.این اشتباهات شرایط را به سمتی برد که نفت تهران به جای یک برد قاطع چیزی نمانده بود که محکوم به تساوی شود. به همین دلیل نیز دایی در کنفرانس خبری از دپارتمان و کمیته محترم داوران درخواست کرد این بازی به شکل ویژه از سوی مسولان ذیربط مورد بررسی قرارگرفته و آنالیز شود.

قدوسی تصریح کرد: در مجموع پنج پنالتی نفت و اخراج سه بازیکن حریفان نادیده گرفته شده و آنچه که ما روی ان تاکید داریم مبتنی و برگرفته از نظرات اساتید و کارشناسان داوری است. با این اشتباهات تیم نفت از کسب چهار امتیاز محروم شده و آمار گلهای زده و تفاضل گل تیم نیز کاهش یافته و مجموعا تیم متحمل ضررهای زیادی شده است. با وجود این اتفاقات چندین بار شاهد آن بوده ایم که دایی مبادرت به جلوگیری از اعنراض کادر تیم و نیمکت نشینان و بازیکنان فیکس تیم شدند که بسیار قابل تحسین است و جا دارد مسوولان محترم نسبت به چنین رویکرد و اقداماتی که سرمربی مطرح تیم نفت انجام داده نیز توجه داشته باشند.

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت در پایان گفت: فیلم اشتباهات داوری و موارد فوق الذکر تهیه و آماده شده و شهریاری سرپرست باشگاه نفت روزشنبه با ارسال نامه و فیلم به کمیته و دپارتمان داوری خواهان رسیدگی ویژه به این اشتباهات و با توجه به درخواست و تاکید دایی خواهان بازبینی دقیق داوری بازی با ماشین سازی خواهند شد. در مجموع امیدواریم تیم نفت که توسط بخش خصوصی اداره می شود بیش از این از اشتباهات داوری متضرر نشود چرا که این حجم از اشتباه به ضرر تیم منجر به از دست دادن امتیازاتی شده که نهایتا صدرنشینی و حق مسلم تیم را سلب کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.