مدافع تیم فوتبال استقلال می‌گوید تمایل دارد تا آخر دوران فوتبالش در این تیم بماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجید حسینی درباره شرایط تیم استقلال بعد از بازی هفته هفتم لیگ برتر، گفت: استقلال شرایط خیلی خوبی دارد. تیم ما توانست در دیدار با پرسپولیس و ذوب آهن که ٢ تیم خوب لیگ هستند، ٤ امتیاز کسب کند و با روحیه خوب وارد تعطیلات شود. ما از تعطیلات قبل به خوبی استفاده کردیم و اطمینان دارم در این تعطیلات هم به آمادگی بالاتری می رسیم و با تمام قدرت به مصاف حریفان می رویم. من به موفقیت استقلال اطمینان کامل دارم.

وی درباره صحبتهای علیرضا منصوریان درباره او و حمایتهای سرمربی استقلال تاکید کرد: من صحبت های آقای منصوریان را خواندم و از لطف و اطمینان ایشان از صمیم قلب تشکر می کنم. همیشه در تمرینات استقلال با تمام وجود کارم را انجام می دهم و نهایت تلاشم را به کار می گیرم. از اعتماد علی آقا هم بسیار ممنونم و همواره تلاش می کنم جواب این اعتماد را به بهترین شکل ممکن بدهم. هر زمان برای استقلال به میدان بروم، با همه وجود این کار را انجام می دهم و خوشحالم که توانسته ام رضایت کادر فنی، همبازیان عزیز و هواداران گران قدر استقلال را فراهم کنم.

مدافع استقلال همچنین درباره صحبتهای منصوریان مبنی بر تمدید قرارداد حسینی برای سالهای آینده هم گفت: اینکه در چنین مقطعی از فصل از جانب سرمربی استقلال بحث تمدید قراردادم مطرح می شود، بسیار برایم ارزشمند است. پوشیدن پیراهن استقلال برایم ارزشمند است و دوست دارم تا پایان فوتبالم برای استقلال بزرگ بازی کنم. پیراهن استقلال بر تن بازیکنان بسیار بزرگی بوده و حالا که من هم عضوی از این مجموعه بزرگ و پرافتخار هستم، ارزش آن را می دانم. تمدید قرارداد برای من بسیار خبر خوبی است و روحیه و انگیزه ام را چندین برابر می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.