کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تمرین ریکاوری تیم ملی فوتسال کشورمان در سه گروه در شهر بوکارامانگا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل برزیل، بازیکنان در سه گروه در محل هتل اقامت خود در شهر بوکارامانگا کلمبیا تمرینات‌شان را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

گروه اول شامل محمد کشاورز، محمد طاهری، مهدی جاوید و افشین کاظمی بود. گروه دوم را حسین طیبی، علی‌اصغر حسن‌زاد‌ه، حمید احمدی، فرهاد توکلی، احد اسماعیلی‌پور تشکیل داده بودند و گروه سوم نیز شامل علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی و مهران عالیقدر بود که تمرینات هوازی و بدنسازی را انجام دادند.

همچنین حسین طیبی که در بازی با برزیل مصدوم شده بود، زیر نظر علی دوران، مربی بدنساز و دکتر شیرزاد به طور تخصصی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

به گزارش تسنیم، تیم ملی کشورمان در رقابت‌های فوتسال جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا موفق شد پس از تساوی ۴ بر ۴ مقابل برزیل، با برتری ۳ بر ۲ مقابل این تیم در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. دیدار بعدی شاگردان ناظم‌الشریعه نیز بامداد یکشنبه مقابل پاراگوئه برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.