مربی اسبق تیم ملی فوتبال نوجوانان، ایران، گفت: ویتنام حریف خیلی سرسختی نیست و شاید کیفیت این تیم چند درصد بهتر از هند باشد.

امین راستی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی نوجوانان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی، گفت: خیلی خوشحالم که تیم ملی نوجوانان به مرحله یک چهارم صعود کرد چرا که شایستگی این کار را داشتند. اتفاقاً در مراسم بدرقه این تیم حاضر شدم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. اول اینکه برای این تیم زحمت زیادی کشیدم و دوم اینکه این نوجوانان نماینده کشورمان بودند و دوست داشتم آنها موفق شوند. خوشبختانه گروهی که در آن قرار گرفتیم خیلی سخت نبود و خوشحالم که بازیکنان با یک عملکرد خوب توانستند به مرحله بعد صعود کنند.

وی در مورد رویارویی با ویتنام، تصریح کرد: خوشبختانه در این مرحله هم بازی سختی به تیم ملی نخورده و با تیم‌هایی مثل کره شمالی، کره جنوبی، عراق یا ژاپن روبه‌رو نمی‌شویم. این تیم‌ها سابقه حضور در جام جهانی را ندارند و می‌توانیم با تمرکز مناسب و دقت عمل این مرحله را هم پشت‌سر بگذاریم. با توانایی بازیکنان و درایت کادر فنی صعود به جام جهانی دور از دسترس نیست.

مربی اسبق تیم ملی نوجوانان در ادامه تأکید کرد: حریف بعدی ما در مرحله یک چهارم نهایی تیمی مثل هند است شاید با درصدی تفاوت. ایران در سه بازی مرحله گروهی توانایی‌اش را نشان داده و می‌تواند در این مسابقه هم به پیروزی برسد و راهی مرحله بعد شود. آرزوی همه ما صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی است و به خاطر زحماتی که خودمان، فدراسیون و کادر فنی فعلی کشیده است به این مسأله امید زیادی داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.