سرمربی پیشین تیم‌های میلان و یوونتوس معتقد است که در پایان این فصل، برخلاف تصور خیلی‌ها، ممکن است این نراتزوری باشد که جام قهرمانی سری A را تصاحب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ با اینکه در فوتبال آلمان مربیگری می‌کند اما همچنان پیگیر بازی‌های فوتبال باشگاهی کشورش هست و یکی از اتفاقات اخیر سری A که توجه او را جلب کرده، پیروزی خانگی اینتر برابر یوونتوس بوده است، اتفاقی که به نظر کارلتو نشانه‌ای از قدرت گرفتن نراتزوری برای پیوستن به جمع مدعیان کسب اسکودتو است.

کارلتو به شبکه اسکای‌اسپورت گفت: اینتر می‌تواند شگفتی‌ساز این فصل باشد. در ابتدای فصل همه این تیم را محکوم به ناکامی می‌دانستند اما من چنین نظری نداشتم. این را نه حس ششمم بلکه انگیزه‌ای که در بازیکنان این تیم می‌بینم به من می‌گوید. داشتن انگیزه برای موفقیت یک تیم فاکتوری بسیار مهم است. اینتر در تابستان متزلزل به نظر می‌رسید اما با همه ناامیدی که نسبت به این تیم وجود داشت، برابر یوونتوس یک نمایش عالی ارائه کرد تا کیفیت کار سرمربی‌ و بازیکنانش به همه ثابت شود.

آنچلوتی درباره سایر تیم‌های مدعی سری A هم اظهار داشت: ناپولی با مائوریسیو ساری درخشان کار کرده است. این تیم ایگواین را از دست داد و همه فکر می‌کردند که این اتفاق ضربه سنگینی به ناپولی می‌زند. در عوض، جای ایگواین را یک مهاجم آماده مانند میلیک گرفته است که گل‌های زیادی می‌زند. یوونتوس هم تیمی قوی و باتجربه است که البته در تابستان تغیرات فراوانی داشت اما هنوز هم قوی و تحسین‌برانگیز است. این تیم علاوه بر بازیکنان خوب، این تیم یک مربی باتجربه مانند آلگری دارد که همه چیز را می‌تواند مدیریت کند.در مورد میلان هم باید بگوید که این تیم یک چرخه را به پایان رسیده و چرخه‌ای دیگر را آغاز کرده است. موفق‌ترین چرخه باشگاه میلان که با برلوسکنی رقم خورد رو به پایان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.