قائم مقام استقلال خوزستان،‌ گفت: دیروز حق تیم‌ما باخت نبود و اگر بازی به تساوی می‌رسید نتیجه عادلانه‌تری رقم خورده بود.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست ۳ بر ۲ روز گذشته تیمش مقابل پیکان، گفت: در مقوله فنی نظر نمی‌دهم و بهتر است کادرفنی در این موارد صحبت کند اما در کل نیمه اول بازی بسیار کسل‌کننده بود. در نیمه دوم بازی بسیار پر جنب و جوش دنبال می‌شد و ۵ گل رد و بدل شد. حق تیم ما باخت نبود و اگر بازی به تساوی می‌رسید نتیجه عادلانه‌تر بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیم رضایت دارد، اظهار داشت: هیچکسی دلش نمی‌خواهد که بازنده شود و همه دوست دارند بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند. به هر حال ما تلاشمان را می‌کنیم و به دنبال این هستیم که در دیدارهای آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

پورکیانی در مورد اینکه سیروس پورموسوی سرمربی تیم دیروز اعلام کرده برخی بازیکنان در باد قهرمانی فصل قبل هستند، تصریح کرد: نمی‌خواهم وارد مقوله فنی شوم اما بدون شک چیزی که سرمربی تیم می‌گوید به عنوان نزدیکترین فردی که بازیکنان کار میکند از نظر خودش صحیح است. امیدواریم این مسئله هم حل شود و تیم به روال خوبش بازگردد.

قائم مقام استقلال خوزستان، در مورد اینکه آیا بدون بازیکنان ملی‌پوش در جام حذفی شرکت می‌کنند، گفت: مشکلی وجود ندارد و در جام حذفی به میدان می‌رویم. هیچ تیمی نباید برای تیم ملی کارشکنی کند.مهمترین بحث ورزشی در هر کشوری تیم ملی است و در اولیت قراردارد. با توجه به رقابت‌ با تیم‌های حوزه خلیج فارس و کارشکنی‌هایی که آنها علیه ما می‌کنند باید شرایط را به شکلی فراهم کنیم که تیم ملی مقتدرانه به میدان بیاید و موفق شود.

وی در پایان در مورد اینکه آیا قصد دارند بازیکنان تیم را جریمه کنند، تصریح کرد: فعلا تصمیمی در این مورد نگرفتیم هر چه نظر کادرفنی باشد جواد نعمتی‌نژاد مدیرعامل باشگاه و اعضای هیأت مدیره می‌پذیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.