مربی تیم فوتبال استقلال در شرایطی با نمایندگان رسانه ها دردودل کرد که ترس از جریمه شدن را بر زبان آورد اما به خبرنگاران احترام زیادی گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از دیدار استقلال برابر ذوب آهن نمایندگان رسانه های گروهی حاضر به گفتگو با بازیکنان استقلال نشدند و انها را تحریم کردند چرا که بعد از بازی با پرسپولیس حاضر نشدند با نمایندگان رسانه ها صحبت کنند.

محمد خرمگاه که احترام زیادی برای خبرنگاران قائل است و در هر شرایطی پاسخ آنها را می دهد در این مورد توضیح داد و گفت: متأسفانه نمی‌توانم در خصوص بازی صحبت کنم و اگر کلامی در مورد آن بگویم، جریمه خواهم شد!

وی در مورد انتقاد خبرنگاران به خاطر مصاحبه نکردن بازیکنان با اصحاب رسانه، گفت: ما دوست داریم که با رسانه‌ها صحبت کنیم و با آنها تعامل داشته باشیم و من چه زمانی که بازی می‌کردم و چه الان که مربی هستم، همیشه با رسانه‌ها تعامل داشته و به آنان احترام می‌گذارم. اما قسم می‌خورم که ما به دستور باشگاه صحبت نمی‌کنیم و مطمئن باشید که همین الان که با شما صحبت کردم، جریمه شده‌ام اما فدای سر شما و اصحاب رسانه، زیرا شما را بسیار دوست دارم و احترام خاصی برای شما قائل هستم.

مربی استقلال تهران تصریح کرد: این مسئله یک مشکل اقتصادی است و باید مسئولین باشگاه پاسخگو باشند که چرا اجازه صحبت به ما نمی‌دهند، زیرا اگر قرار بود صحبت کنیم، ما حاضرم تا صبح در کنار شما باشم و در خصوص عملکرد استقلال با شما گفتگو کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.