کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران بعد از صعود به فینال تاکید کرد که برای قهرمانی به میدان می‌رویم ،اما قول قهرمانی نمی‌دهم.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، هادی رضایی پس از برتری برابر برزیل و صعود به فینال والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک گفت: بازی خیلی خوبی بود. در این ۳۰ سال که در والیبال نشسته هستم بازی به این خوبی ندیده بودم. تماشاگران خوب و پرشور بودند و تیم خوب برزیل که پیشرفت زیادی کرده است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره صعود به فینال و رویارویی دوباره با بوسنی هم گفت: حق این بچه‌ها قهرمانی است چراکه خیلی خوب بازی کردند و بسیار با انگیزه هستند، اما ورزش است و ممکن است اتفاقات عجیبی هم رخ دهد. به همین خاطر قول قهرمانی نمی‌دهم؛ با این حال همه تلاش خودمان را می کنیم تا بوسنی راشکست دهیم.

هادی رضایی درباره داوری این بازی که در برخی از صحنه منجر به اعتراضش هم می‌شد گفت: نمی‌گویم ناداوری، اما ضعف داوری در این بازی وجود داشت؛ داوری در حد این بازی نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.