با توجه به گل‌های کم زده شده توسط پرسپولیس امسال باید گفت برانکو برای قهرمان شدن تفکری به غیر از تفکر سال قبل را تا پایان هفته پنجم نشان داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، برخلاف تصور همگان به نظر می‌رسد حرکت رو به جلوی پرسپولیس کند تر از قبل است و این تیم مشکلاتی را تا این هفته از لیگ برتر با خود حمل کرده است. البته که با نگاهی به جایگاه این تیم در جدول رده بندی متوجه می شویم که مشکلات این تیم و برانکو از دیگران کمتر بوده اما با این حال ریز شدن روی همان جدول مسائلی را هم نشان می دهد.

به عنوان مثال می توان به تعداد گل های کم زده شده توسط پرسپولیس اشاره کرد. پرسپولیس تنها ۴ گل زده و این آمار گلزنی در میان تیم های بالای جدول تامل برانگیز است.

در واقع گل های کمی که این تیم دریافت کرده موجب صدارت این تیم است نه گل های زده اش. شاید در این مسیر عدم آمادگی طارمی هم موثر بوده باشد اما هر چه هست این موضوع نشان از ضعف گلزنی پرسپولیس هم دارد این در حالی است که سال قبل ماجرای فنی پرسپولیس کاملا برعکس بود و این تیم راحت گل می زد و البته راحت هم گل می خورد.

چهار گل زده و تنها یک گل خورده آمار بدی نیست اما در درون خود حرف هایی هم برای گفتن دارد چرا که پرسپولیس نیم فصل دوم سال قبل که محصول تفکرات برانکو بود و کاملا هجومی بازی می کرد و بیشترین گل را به دروازه حریفان وارد می کرد اما امسال اقتصادی تر به میدان رفته و در ۵ هفته تنها چهار گل زده دارد که میانگینش کمتر از عدد یک است!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.