هافبک اسپانیایی بارسلونا شکست خانگی تیمش برابر آلاوس تازه صعود کرده را به وقفه‌ای که بازی‌ها‌ی ملی در تمرینات کاتالان‌ها به وجود آورد، ربط داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو بوسکتس شکست ۲ بر یک شب گذشته (شنبه) تیمش برابر آلاوس در هفته سوم لالیگا را با گرفته شدن تمرکز هم‌تیمی‌هایش به خاطر وقفه یک هفته‌ای مسابقات برای برگزاری بازی‌های ملی توجیه کرد اما به هواداران اطمینان خاطر داد که آبی‌و‌اناری‌ها این باخت را جبران خواهند کرد.

بوسکتس درباره اولین شکست بارسلونا در فصل جدید به کانال پلاس گفت: برنامه بازی‌های فصل همین است که می‌بینید و چنین شکست‌هایی بعد از وقفه لیگ برای بازی‌های ملی ممکن است رخ دهد. با این حال ما هزاران بار در شرایطی مشابه به این قرار گرفته‌ایم و آن را پشت سر گذاشته‌ایم. هنوز هفته‌های زیادی از لیگ باقی مانده و می‌توانیم این باخت را جبران کنیم. آلاوس دروازه‌ ما را آنقدرها تهدید نکرد اما از موقعیت‌هایش نهایت استفاده را برد. حالا ما باید روی بازی‌‌مان برابر سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنیم.

بوسکتس با تأکید بر اینکه تصمیم سرمربی‌اش لوئیس انریکه برای نیمکت نشین کردن سه ستاره اصلی تیم، مسی، سوارز و اینیستا و اعمال سیستم چرخشی برای میدان دادن به نیمکت‌نشین‌ها، دلیل شکست خانگی بارسلونا نبوده است، عنوان کرد: سرمربی تصمیم گرفت که با آن ترکیب اصلی به میدان برویم و بحثی در آن نیست. همه ما چیزی که به نفع تیم باشد را می‌خواهیم و تردید در آن فایده‌ای ندارد.

هافبک ملی‌پوش بارسلونا درباره عملکرد آلاوس اظهار داشت: این تیم واقعاً خوب دفاع می‌کرد و کار ما را بسیار سخت کرده بود. باید اشتباهاتی که در این بازی مرتکب شدیم را تصحیح کنیم و به آلاوس هم بابت بازی خوبش تبریک می‌گوییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.