مربی دروازه بانان تیم ملی نوجوانان گفت: شرایط بازیکنان تیم ملی ایده آل است و خوشبختانه دروازه بانان آسیب دیدگی ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا حاج اسبویی در این باره گفت: تمرینات تیم ملی نوجوانان بر اساس آخرین متد روز انجام می شود. من با دروازه بانان مختلفی کار کرده ام و به خوبی می دانم که دروازه بانان در چه شرایطی قرار دارند. کار با آنها تنها کار بدنی و تمرینی نیست بلکه باید از نظر روحی و روانی هم آنها را آماده کرد.

وی درباره وضعیت بدنی دروازه بانان کنونی تیم ملی نوجوانان گفت: شرایط آنها در تیم ملی ایده آل است و خوشبختانه آسیب دیدگی ندارند. تمام تلاش ما این است که از لحاظ بدنی هم آنها را آماده نگاه داریم و تمرینات بدنسازی خوبی را برای دروازه بانان در نظر گرفته ام. ضمن اینکه می توانم بگویم دروازه بانان تیم ملی قد و قواره خوبی دارند و می توانند آینده خوبی داشته باشند.

حاج اسبویی در پایان اظهار داشت: انگیزه همه ما برای موفقیت در رقابت‌های قهرمانی آسیا بالاست و شاگردان به خوبی می دانند که وظیفه سنگینی در این راه روی دوشش دارند. امیدواریم با تلاش شبانه روزی همه کسانی که در تیم ملی نوجوانان کار می کنند و تلاش کادر فنی و سرپرستی و بازیکنان، تیم ملی نوجوانان یکی از تیم های حاضر در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۷ نوجوانان هند باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.