سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی سختی پیش‌رو داریم چراکه سرمربی سایپای تهران استاد من است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، نعیم سعداوی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپای تهران اظهار داشت: بازی سختی پیش‌رو داریم. سختی از این لحاظ است که سرمربی حریف استاد من است چه لحاظ فنی و اخلاقی. آقای فرکی شناخت خوبی از مجموعه فولاد خوزستان و شهر اهواز دارد اما ما از وقفه لیگ توانستیم به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: اردوی خوبی در کرج داشتیم و بچه‌ها نشان دادند انگیزه خوبی برای بازی‌های پیش‌رو دارند. امیدوارم فردا با حمایت تماشاگران دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: سروش سعیدی کارش را با ما تمام کرد و ساسان انصاری هم با ما قرارداد ثبت کرد. یک بازیکن خارجی هم به نام ارنست جذب کردیم که از لحاظ فنی بازیکن با‌کیفیتی است اما تا این لحظه نمی‌دانیم می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم یا نه و حضورش در هاله‌ای از ابهام است.

سعداوی یادآور شد: ما هر جا احساس نیاز کنیم در جهت جذب بازیکن جدید اقدام می‌کنیم و از حمایت هیئت مدیره تشکر ویژه‌ای دارم. واقعا آن‌ها از ما حمایت می‌کنند و به ما و بازیکنان انگیزه خاصی دادند. خوشبختانه ما شناخت خوبی از ساسان انصاری داریم. وی با انگیزه در تمرینات حاضر می‌شود و این نوید روزهای خوب این بازیکن را می‌دهد. اسماعیل شریفات هم به تمرینات بازگشته و پس از سپری‌کردن دوران مصدومیت در حال حاضر به جمع بازیکنان اضافه شده است.

وی در مورد شکست‌های تیمش در خانه در اهواز افزود: واقعیت این است که ۲ بازی را که واگذار کردیم استحقاق شکست را نداشتیم ولی تجربه کافی را به‌دست آوردیم و از این شکست‌ها درس گرفتیم. امیدوارم فردا با حمایت تماشاگران بتوانیم سربلند از زمین خارج شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.