بندرگز – تیم ملوان بندرگز در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور موفق به کسب پیروزی خانگی و سه امتیازی مقابل تیم موج گناوه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، شامگاه سه شنبه تیم ملوان بندرگز در ورزشگاه امام رضا (ع) این شهر میزبان تیم موج گناوه بود که در دیداری نزدیک با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید.

در این دیدار برای تیم ملوان بندرگز محمد درزی و سیدمحمد سادات مزنگی هر کدام دو بار گلزنی کردند.

مهدی تبیانیان سرمربی محروم ملوان بندرگز در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه داوود کریمی، بهزاد عرب جز، بنیامین رمضانی، اسماعیل طاهری و محمد درزی به میدان فرستاد.

تیم ملوان از همان ابتدای وقت اول بازی را هجومی آغاز کرد و بنیامین رمضانی و بهزاد عرب جز با ضرباتی تماشایی دروازه تیم مهمان را تهدید کردند.

دقایقی بعد محمد درزی از روی ضربه کاشته حساب کار را یک بر صفر به سود ملوان بندرگز کرد و در ادامه سیدمحمد سادات مزنگی با حضورش در زمین، ضربه‌ای زیبا را به سمت دروازه موج گناوه فرستاد.

بهزاد عرب جز که بسیار آماده نشان می‌داد دو بار پیاپی موقعیت گلزنی داشت که موفق به این کار نشد تا وقت اول با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان برسد.

وقت دوم با ضربه کاشته برای تیم موج گناوه آغاز شد که داوود کریمی دروازه بان ملوان این توپ را دفع کرد و ضربه کرنر تیم مهمان نیز راه به جایی نبرد.

بازیکنان تیم موج گناوه در وقت دوم با انگیزه بیشتری به زمین آمده بودند و موقعیت‌هایی ایجاد کردند.

سادات مزنگی در ادامه باز هم ضربه قیچی برگردان خود را روانه دروازه نماینده گناوه کرد که این توپ به بیرون رفت.

بازیکنان گناوه که روی ضربات کاشته حساب زیادی باز کرده بودند باز هم صاحب موقعیت شدند که داوود کریمی دروازه بان ملوان این بار هم توپ را دفع کرد.

سادات مزنگی که موقعیت‌های زیادی روی دروازه گناوه پدید آورده بود، در اواخر وقت دوم، دو بار دروازه تیم مهمان را باز کرد تا خودش را دو گله و تیمش را سه گله کند و با برتری سه بر صفر ملوان وقت دوم به پایان رسید.

در وقت سوم نماینده گناوه بازی بهتری به نمایش گذاشت و چهار دقیقه بعد گل نخست خود را به ثمر رساند.

محمد درزی در ادامه یک ضربه پنالتی برای ملوان را از دست داد و بازیکنان این تیم که به نوعی خود را پیروز میدان می‌دانستند، گل‌های دوم و سوم را دریافت کردند تا نتیجه در عدد سه برابر شود.

اما در فاصله دو دقیقه مانده به پایان محمد درزی روی یک موقعیت ضربه کاشته، گل چهارم نماینده بندرگز را به ثمر رساند تا پنالتی از دست رفته خود را جبران کند.

در ادامه دو تیم فرصت‌هایی داشتند که تبدیل به گل نشد تا تیم ملوان بندرگز با نتیجه چهار بر سه پیروز این دیدار نزدیک و حساس شود و سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کند.

قضاوت این مسابقه بر عهده رضا ابراهیمی به عنوان داور اول با کمک‌های مرتضی رهگشای، صادق ناصریان و محمدرضا قلی پور بود و نظارت آن را حسین بهزادی فر بر عهده داشت.

گفتنی است؛ تیم ملوان بندرگز در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با کسب هشت برد، ۱۱ باخت و مجموع ۱۸ امتیاز در مکان نهم جدول ۱۳ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

نماینده بندرگز در ادامه مسابقات و از هفته بیست و دوم، دوشنبه ۲۲ شهریور راس ساعت ۲۰ مهمان تیم شهرداری تبریز خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.