سرمربی فجرسپاسی معتقد است داور بازی این تیم برابر اکسین البرز در دو صحنه پنالتی و اخراج اشتباه کرده است.

بهرام شفیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بازی روز گذشته فجرسپاسی مقابل اکسین البرز که با شکست سه بر یک این تیم به پایان رسید عنوان کرد: در نیمه اول تیم ما بعد از گل زود هنگام حریف، بازی را از دست داد. در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به گل نیز برسیم ولی متأسفانه در دقیقه ۸۰ با اخراج یکی از بازیکنان خود ۱۰ نفره شدیم. در ادامه بازی تیم ما به بازی هجومی رو آورد که در ضد حمله غافلگیر شدیم و گل سوم را دریافت کردیم.

وی درباره برنامه کادرفنی تیم فجر برای بازی‌های آینده گفت: در این بازی هدفمان این بود که گل‌های خورده تیم‌مان را پایین بیاوریم ولی با پنالتی که داور در ابتدای بازی به ضرر ما گرفت برنامه‌های کادرفنی به هم ریخت. در بازی آینده مقابل نساجی با توجه به اینکه میزبان هستیم سعی می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و اولین پیروزی خود را کسب کنیم.

سرمربی فجرسپاسی در مورد داوری این دیدار و پنالتی و اخراجی که به ضرر تیم فجر اعلام شد گفت: داور دقیقه ۱۰ پنالتی به ضرر تیم ما گرفت که من از بازیکنان تیم هم پرسیدم و آنها گفتند پنالتی نبود و به نظر من هم داور اشتباه کرد. در صحنه اخراج بازیکن ما نیز با توجه به اینکه کارت زرد دوم بازیکن ما بود، داور می‌توانست کارت دوم را ندهد. شاید به دلیل اینکه اکسین میزبان و سرمربی این تیم هم فیروز کریمی بود، داور تحت تأثیر این موضوع قرار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.