مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم جودو جوانان ایران برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا روز گذشته در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، هفدهمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریورماه به میزبانی شهر گوجی هند برگزار می شود و تیم جودوی کشورمان برای حضور در این مسابقات بامداد روز سه شنبه ۱۶ شهریورماه برای حضور در این رقابتها راهی هند می شود.

بر این اساس مرحله نهایی اردوی آماده سازی جودوکاران جوان با حضور هر هشت جودوکار اعزامی از روز پنجشنبه یازدهم شهریورماه در رشت آغاز شد. جوانان جودو چهار روز در رشت تمرین کرده و سپس به تهران باز خواهند گشت.

محمد رشنونژاد از خوزستان در وزن۵۵- کیلوگرم، محمدرضا صدیقی از البرز در وزن ۶۰- کیلوگرم، علیرضا خجسته از البرز در وزن ۶۶- کیلوگرم، مهدی فتحی پور از فارس در وزن ۷۳- کیلوگرم، سبحان رسولی از تهران در وزن ۸۱-کیلوگرم، رضا رضایی از تهران در وزن ۹۰- کیلوگرم، رامین صفویه از قزوین در وزن ۱۰۰- کیلوگرم و حمیدرضا ملک زاده از تهران در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم جودوکاران حاضر در این اردو هستند.

محمد منصوری سرمربی این تیم در مورد برپایی اردو در رشت به خبرنگار مهر گفت: روزهای پایانی اردوی تمرینی را پشت سر می گذاریم و با کاهش حجم تمرینات، کارهای سرعتی را در دستور کار قرار دادیم. با نفرات اصلی یعنی ٨ نفر به رشت آمدیم که از لحاظ رطوبت و شرجی بودن نزدیک به شهر محل برگزاری مسابقات است.

وی افزود: با چهار روز اردو، تطابق آب و هوایی انجام نخواهد شد ولی همین مدت اندک می تواند برای اعضای تیم در راه تمرین و مسابقه در چنین آب و هوایی مفید باشد. ضمن اینکه این اردو به لحاظ روحی و روانی برای نفرات تیم که مدت‌هاست در تهران تمرین می کنند خیلی مفید خواهد بود.

تیم جودو جوانان ایران در دوره قبل در تایلند با یک مدال طلا و چهار برنز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا شد. رامین صفویه مدال طلا را در آن مسابقات کسب کرده بود. ضمن اینکه رشنونژاد، فتحی پور، رشیدی و نیک اقبال هم چهار نشان برنز بدست آوردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.