سرمربی سابق قطر درباره امشب ایران مقابل عنانی گفت: بازیکنان قطر باید تمرکز ذهنی زیادی داشته باشند تا مرتکب اشتباه نشوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در اولین بازی خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی مقابل قطر صف‌آرایی می‌کند.

در این راستا فهد ثانی، سرمربی سابق قطر درباره دیدار امشب قطر با ایران در مصاحبه با روزنامه الوطن گفت: تیم‌ملی قطر اردوی آمادگی خوبی را پشت سر گذاشته است و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام داده است. اکنون بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند اما آمادگی جسمی تنها برای مقابله با ایران کافی نیست بلکه باید از لحاظ ذهنی تمام بازیکنان آماده باشند. به نظرم مهمترین فاکتور برای غلبه بر ایران تمرکز ذهنی بالا است. بازیکنان نباید اشتباه کنند و مواظب باشند تا تمرکز ذهنی آنها بهم نریزد در این صورت موفق خواهند شد تا برابر ایران پیروز شوند.

وی در ادامه درباره به نقطه قوت تیم ملی کشورمان اشاره کرد و گفت: نقطه قوت ایران ارسال توپ‌ها از کناره زمین است چون ایرانی‌ها فیزیک خوبی دارند این تاکتیک خوب جواب می‌دهد. بازیکنان قطر باید با نفوذ در عمق و قطع توپ‌ها مانع ارسال توپ‌های بلند شوند. از طرف دیگر با توجه به اینکه قطر بازیکنان سرعتی خوبی مانند الهیدوس و سوریا را دارد باید از کندی دفاع ایران استفاده کند.

دیدار شاگردان کی‌روش با قطر امشب ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.