کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سخنگوی کانون داوران فوتبال گفت: روز ۱۱ شهریور را به نام تمام داوران ورزشی نامگذاری کنیم.

علی خسروی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد روز داور گفت: در سال ۲۰۰۷ کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد روز اول سپتامبر روز داور است و سال ۲۰۰۷ را سال تکریم به داوری فوتبال نامید. بعد از آن در ۱۰ سال گذشته همواره در روز ۱۱ شهریور این روز در فوتبال ایران گرامی داشته می‌شود و در همه مسابقات فوتبال یک پرچم سبز رنگ که شعار بازی جوانمردانه بر رویش نوشته شده در ورزشگاه نصب می‌شود.

وی ادامه داد: من به فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادم که روز یازده شهریور مصادف با اول سپتامبر را به عنوان روز داور به طور رسمی در کشورمان نامگذاری کنند. از سویی دیگر با توجه به اینکه معمولا روز یازده شهریور فقط در فوتبال گرامی داشته می‌شود بهتر است که با هماهنگی وزارت ورزش و سایر نهادهای مربوطه یازده شهریور به عنوان داوران ورزشی در تقویم رسمی کشور نامگذاری شود و از تمامی داوران ورزشی در این روز تجلیل شود.

خسروی تصریح کرد: همانطور که در تقویم رسمی کشور روزهایی مثل روز خبرنگار، روز کارگر و.. داریم روز داور هم داشته باشیم. در المپیک برزیل ما در رشته‌هایی مثل تنیس و شمشیربازی هم داور داشتیم و بهتر است در این روز فقط از داوران فوتبال تجلیل نشود و این روز رسمی در تقویم سالیانه و رسمی کشور ثبت شود و از تمامی داوران تجلیل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.