کاپیتان تیم ملی ایران با بیان اینکه فردا بازی خوبی را مقابل قطر برگزار خواهیم کرد، گفت: دیدارهای تدارکاتی کمی داشتیم، ولی مطمئنم با تمرینات خوبی که انجام دادیم موفق خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان در نشست خبری پیش از بازی مقابل قطر و در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از تمرینات تیم ملی گفت: در این چند روز و پس از بازگشت از ایتالیا تمرینات خوبی را انجام دادیم و آماده دیدار مقابل قطر هستیم و بازیکنان خارجی خودمان هم به ما ملحق شدند.

وی تاکید کرد: دیدار تدارکاتی کمی انجام دادیم اما اردوی ایتالیا برای ما بسیار مفید بود و تمرینات خوبی در تهران انجام دادیم و آماده پیروزی مقابل قطر هستیم.

تیموریان در خصوص تیم ملی قطر نیز گفت: قطری ها به دنبال این هستند تا بتوانند به جام جهانی صعود کنند و خیلی هم به خود مطمئن هستند که مقابل ما پیروز خواهند شد و با بازیکنان دو رگه‌ای که جذب کردند به دنبال صعود به جام جهانی هستند.

کاپیتان تیم ملی خاطرنشان کرد: فردا منتظر هواداران مان هستیم و مطمئنم ورزشگاه خالی نخواهد ماند و همه از تیم حمایت خواهند کرد تا ما با روحیه بهتر به مصاف قطر برویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دو دیدار متوالی مقابل قطر و چین باعث خستگی شما نخواهد شد، گفت: این برنامه از پیش تعیین شده است و ما نمی توانیم در آن دخل و تصرفی داشته باشیم. جا دارد از رئیس جمهور و جناب جهانگیری معاون ایشان تشکر کنم که یک پرواز چارتر برای چین را به ما اختصاص دادند تا با آرامش به پکن رسیده و خود را برای دیدرا با چین آماده کنیم.

تیموریان در پایان خاطر نشان کرد: برخی اوقات شانس با بعضی از تیمها یار است که دیدار دوم آنها با بعد مسافت کمتری روبروست و بعضی اوقات هم مثل ما پس از یک دیدار سنگین مقابل قطر باید سفری طولانی داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.