کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه بازی در صحت و سلامت کامل برگزار شود، اهمیت بیش‌تری دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصطفی قنبرپور پس از پیروزی ۳ بر ۱ تیم جوانان پرسپولیس مقابل جوانان استقلال اظهار داشت: به نظرم بازی سالم و جوانمردانه‌ای برگزار شد و هر دو تیم نمایش خوبی داشتند. به صادق ورمزیار هم تبریک می‌گویم، به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد، شاید امروز پرسپولیس به برتری رسید و فردا پرسپولیس ببازد، اما آن چیزی که باقی می‌ماند، سلامت کاری است که اهمیت دارد.

وی درمورد دربی امیدهای استقلال و پرسپولیس و همچنین دربی بزرگسالان که قرار است ۲۶ شهریورماه برگزار شود، گفت: همان‌طور که می‌دانید در بازی فردا ما میزبان هستیم و امیدواریم بازی خوب و جوانمردانه‌ای را شاهد باشیم که در آن روح ورزش وجود داشته باشد، صرف‌نظر از نتیجه بازی زیبایی شاهد باشیم.

قنبرپور یادآور شد: در مورد تیم بزرگسالان هم باید بگویم که شرایط بازیکنان بسیار خوب است و آنها انگیزه بالایی دارند. فکر می‌کنم اگر همین روند ادامه داشته باشد، تیم می‌تواند برای قهرمانی تلاش کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.