کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تست دوپینگ وزنه‌بردار رومانیایی که در دسته ۸۵ کیلوگرم بازی‌های المپیک به مدال برنز رسید، مثبت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های کشور رومانی اعلام کردند که تست «گابریل سینکرایان» دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو مثبت بوده است. سینکرایان در المپیک ریو و در دسته ۸۵ کیلوگرم وزنه‌برداری حضور داشت و پس از کیانوش رستمی و «تیان تائو» از چین به مدال برنز رسید.

هنوز ماده ممنوعه‌ای که این وزنه‌برداری رومانیایی استفاده کرده، اعلام نشده است. با توجه به اینکه سینکرایان برای دومین بار دوپینگش مثبت اعلام شده، به احتمال فراوان با محرومیتی حداقل هشت ساله روبه‌رو خواهد شد. سینکرایان مدال برنز خود را از دست می‌دهد و حالا قرار است این مدال به «دنیس اولانوف» از قزاقستان، نفر چهارم این وزن تعلق پیدا کند.

خبر دوپینگ این وزنه‌بردار هنوز از طرف فدراسیون جهانی این رشته تأیید نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.