کاپیتان تیم فوتبال رئال‌مادرید اعتراف کرد از دعوت نشدن هم‌تیمی قدیمی‌اش به اردوی تیم ملی اسپانیا متعجب شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو راموس می‌گوید از اینکه خولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا برای دور اول بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ایکر کاسیاس دعوت به عمل نیاورده، غافلگیر شده است.

سرمربی پیشین پورتو که پس از یورو ۲۰۱۶ هدایت ماتادورها را برعهده گرفت، علاوه بر دروازه‌بان حال حاضر پورتو، سسک فابرگاس هافبک چلسی را هم به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت نکرد و به نظر می‌رسد که عصر جدیدی در این تیم در حال شکل‌گیری است.

با این حال راموس معتقد است که کاسیاس به خاطر جایگاهش باز هم باید به اردوی ماتادورها فراخوانده می‌شد. او گفت: همه ما وقتی فهمیدیم چنین بازیکن با سابقه‌ای دعوت نشده است، غافلگیر شدیم. کاسیاس کاپیتان اول تیم ماست. من با ایکر زیاد صحبت کردم اما باید به تصمیم سرمربی‌مان احترام گذاشت. این عصر جدید با تغییرات گسترده آغاز شده و ما باید چشم به آینده داشته باشیم.

برای اولین بار پس از سال‌های طولانی شمار بازیکنان رئالی تیم ملی اسپانیا از تعداد بازیکنانی بارسایی آن بیشتر شده و این موضوع خوشحالی راموس را به همراه داشته است.

او گفت: حضور این تعداد بازیکن مادریدی در تیم ملی خبر خوبی است چون نشان می‌دهد که ما داریم کارمان را درست انجام می‌دهیم. تلاش‌های ما نتیجه می‌دهد. به مارکو آسنسیو نگاه کنید. او واقعاً دارد کارش را خوب انجام می‌دهد.

راموس در ادامه اعتراف کرد که از تغییرات اعمال شده در تیم ملی اسپانیا توسط لوپیتگی خوشحال است. وی گفت: باید صبوری کرد و مطمئن شد که ایده‌های سرمربی به بهترین شکل ممکن به بازیکنان منتقل می‌شود. لوپیتگی اشتیاق فراوانی برای احیای روحیه پیروزی طلبی و خودباوری در میان بازیکنان ما دارد. لوپیتگی برای رقم زدن یک فصل جدید در این تیم هیجان و انگیزه زیاد دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.