کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور و دولت پشتیبان بازیکنان و مربی خوب‌‌مان، کی‌روش است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از تمرین تیم ملی فوتبال گفت: به ورزشکارانی که مورد علاقه مردم هستند و به شما علاقه دارند، خسته نباشید می‌گویم. فوتبال بسیار مورد توجه است. خوشبختانه بانوان نیز به جمع فوتبال اضافه شدند که نمود خوبی دارد. آنچه مهم است رئیس جمهور و دولت پشتیبان بازیکنان، کادر فنی و مربی خوب‌‌مان، کی‌روش است.

وی افزود: کی‌روش زحمت زیادی کشیده و ما قدردان او هستیم، اما شما (بازیکنان) نیز زحمات زیادی کشیده‌اید. قرار گرفتن شما در رتبه نخست آسیا نشان دهنده زحمت شماست و باید از همه شما تشکر کنیم. انتظار مردم و دولت صعود تیم ملی به جام جهانی است.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: به‌زودی مسابقات آغاز می‌شود و ان‌شاء‌الله فدراسیون برنامه‌ریزی دقیقی کرده تا تیم ملی به جام جهانی صعود کند. وزارت ورزش نیز آمادگی کمک را دارد تا به هدفی که دارید، برسید. دولت از کادر فنی و بازیکنان حمایت کرده تا ان‌شاء‌الله با صعود تیم ملی به جام جهانی دل میلیون‌ها ایرانی شاد شود. جامعه نیازمند نشاط است و می‌دانید که مردم از خوب بازی کردن تیم ملی خوشحال می‌شوند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )