رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: نظر مسئولان استانی را برای برگزاری بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی نمی‌دانم و قرار است آنها به زودی در این مورد جواب بدهند.

جواد ششگلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه آیا نظر فرمانداری در رابطه با میزبانی تراکتورسازی در دیدار مقابل پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی را گرفته‌اند، اظهار داشت: خیر، ما نامه را به فرمانداری فرستاده‌ایم ولی جواب را دریافت نکرده‌ایم. پیگیر این موضوع هستیم تا جلسه‌ای در این رابطه برگزار شود و نظر مسئولان را در این مورد بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا به صورت شفاهی پاسخی از مسئولان دریافت کرده‌‌اند، عنوان کرد:‌خیر، هنوز با فرماندار صحبت نکرده‌ام، البته فرماندار به تنهایی در این مورد پاسخگو نیست و باید چند نفری که در این امر تصمیم‌گیر هستند نظرشان را بیان کنند.

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در مورد اینکه نظر هیأت فوتبال در این مورد چیست، گفت:‌هیات فوتبال مشکلی با برگزاری این بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی ندارد. ما مثل چند بازی قبل از هواداران خواهش می‌کنیم تا بیشتر از گنجایش ورزشگاه به محل برگزاری مسابقات نیایند و بازی را از منزل مشاهده کنند.

وی در مورد اینکه آیا اتفاقات دیدار تراکتورسازی و پیکان روی نظر مسئولان تأثیر منفی نگذاشته است، عنوان کرد: خیر، بازی تراکتورسازی و پیکان در چارچوب یک دیدار دوستانه برگزار شد و اصلاً قابل مقایسه با یک بازی رسمی نیست. در بازی رسمی مسئول برگزاری مسابقه باشگاه نیست و عوامل زیادی در این امر دخیل هستند شما یقین بدانید در بازی لیگ برتری این اتفاقات نمی‌افتد و شرایط بسیار بهتری وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.