هافبک اسپانیایی آبی‌پوشان لندن که شایعات فراوانی درباره آینده دوران بازیگری‌اش شکل گرفته، گفت که به دوران بازیگری‌اش در این تیم ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سسک فابرگاس به گمانه‌زنی‌هایی که در چند وقت اخیر درباره آینده دوران بازیگری او شکل گرفته و در اکثر آنها از احتمال رفتن وی از چلسی حرف به میان آمده بود، پایان داد.

او که در هیچ یک از سه بازی این فصل تیمش در لیگ برتر انگلیس در ترکیب اصلی قرار نگرفته، این شایعه که آنتونیو کونته سرمربی چلسی به او گفته است می‌تواند استمفوردبریج را ترک کند، تکذیب و خیال همه را با گفتن اینکه قصد جدایی از آبی‌پوشان لندن را ندارد، راحت کرد.

فابرگاس ۲۹ ساله در صفحه شخصی‌اش در سایت توئیتر نوشت: برخلاف چیزهایی که نوشته شده، من و کونته رابطه خوبی داریم و او هرگز به من نگفته که می‌توانم چلسی را ترک کنم. بالعکس او گفته که روی من حساب می‌کند و هم روی او حساب می‌کنم. من تا آخر به جنگیدنم برای چلسی ادامه می‌دهم و هر بار که به میدان فرستاده شوم، با تمام وجودم بازی می‌کنم.

وی افزود: خودم را به باشگاه چلسی متعهد می‌دانم و تنها هدفم کمک به این تیم برای کسب پیروزی‌های بیشتر است.

بازی بعدی چلسی ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریور) پس از یک هفته تعطیلی لیگ برتر برای برگزاری بازی‌های ملی است و مردان کونته در آن بازی به مصاف سوانزی می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.