مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که باید از سرمربی این تیم سؤال کرد که آیا از شرایط تیم ملی و بازی‌های دوستانه راضی است یا نه.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کریم انصاری‌فرد پیش از آغاز تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی درباره شرایط این تیم گفت: خدا را شکر اردوی خیلی خوبی در ایتالیا داشتیم و بعد از آن هم به تهران آمدیم. من در ایتالیا دو روز آخر به تیم اضافه شدم، اما همه بچه‌ها تمرینات خوبی را به لحاظ بدنی پشت سر گذاشتند و شرایط خوب دارند.

وی افزود: ما مرحله آخر مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را پشت سر می‌گذاریم و بازی‌های مهمی پیش‌رو داریم. امیدوارم که بتوانیم با آمادگی بالا در این بازی‌ها موفق شویم و به جام جهانی صعود کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه آیا بازی‌های دوستانه در ایتالیا مناسب بوده یا نه و چرا تیم ملی بازی دوستانه خوب برگزار نمی‌کند، اظهار داشت: این سؤالی است که باید از سرمربی تیم ملی بپرسید و البته امکاناتی که در اختیار تیم ملی می‌گذارند. فکر می‌کنم می‌توانستیم بازی‌های بهتری داشته باشیم، اما با کش و قوس‌هایی که پس از تعطیلی لیگ بود و اردوها لغو شد، فرصت بازی‌ها تدارکاتی هم از دست رفت، اما اردوی ایتالیا فرصت خوبی را فراهم کرد تا تیم ملی آماده شود.

انصاری‌فرد در واکنش به این مسئله که قطری‌ها بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته‌اند، گفت: ما یک پشتوانه خوب به اسم هوادار داریم که یار همیشگی ما هستند. امیدوارم بیایند و ورزشگاه را پر کنند. دلگرمی ما به آنهاست و شاید قطر بازی‌های خوبی داشته، اما ما یک سری چیزهای به خصوصی داریم که یکی از آنها هم هواداران هستند. بازی‌های دوستانه زیاد قطری‌ها هم به دلیل اهمیتی است که کشورهای عربی به فوتبال می‌دهند و در چند سال اخیر سرمایه‌گذاری خوبی روی فوتبال‌شان داشته‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر از تیم قطر شناخت دارند، تصریح کرد: این مسئله هم در جلسه آنالیز مشخص می‌شود. تا روز بازی تیم قطر را آنالیز خواهیم کرد و امیدوارم با شناختی خوبی که از این تیم پیدا می‌کنیم، روز پنجشنبه برنده باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.