کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

قرارداد آبی‌و‌مشکی‌پوشان شهر میلان با هافبک پرتغالی تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون نهایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از چند هفته مذاکره و گمانه‌زنی درباره تلاش باشگاه اینتر برای خرید ژوائو ماریو، این بازیکن پرتغالی سرانجام به‌صورت رسمی به نراتزوری ملحق شد.

باشگاه اینتر اعلام کرد که قرارداد ۴۰ میلیون یورویی ماریو که پنج میلیون یورو پاداش هم برای آن در نظر گرفته شده، نهایی شده است. هافبک پرتغالی اسپورتینگ لیسبون روز گذشته (شنبه) از پایتخت پرتغال به میلان پرواز کرد تا در مورد شروط شخصی خود با اینتری‌ها به توافق برسد. پیش از این تنها مانع بر سر توافق دو تیم شیوه پرداخت هزینه انتقال ماریو به جوزپه‌مه‌آتزا بود.

برنامه اینتر این بود که در ازای ۱۰ میلیون یورو و برای یک فصل ابتدا هافبک ملی‌پوش اسپورتینگ را قرض بگیرد و تابستان سال آینده با پرداخت ۳۵ میلیون یوروی قرارداد ماریو را قطعی کند. حالا اما قرار شده است که اینتر یکجا ۴۰ میلیون یورو به اسپورتینگ بدهد و هافبک این تیم را بخرد.

ماریوی ۲۳ ساله در اسپورتینگ لیسبون ۶۵ بازی انجام داد و ۱۱ گل هم به‌ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.