هافبک بلژیکی جالوروسی می‌گوید یوونتوس روی کاغذ بهترین بازیکنان را دارد اما رم از هیچ تیمی نمی‌ترسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رم به همراه ناپولی در چند فصل اخیر از اصلی‌ترین رقبای یوونتوس در مسابقات سری A ایتالیا بوده‌اند، هرچند این دو تیم هم در نهایت نتوانسته‌اند مانع پنج قهرمانی متوالی بانوی پیر در این رقابت‌ها شوند.

کوین اشتروتمان با اشاره به پیوستن میرالم پیانیچ و گونزالو ایگواین به یووه که به ترتیب از تیم‌های رم و ناپولی به قهرمان ایتالیا ملحق شدند، گفت: یک بار دیگر یوونتوس بهترین بازیکنان رقبای خود را به خدمت گرفت، هم از ما (رم) هم از ناپولی. درست همان کاری که بایرن‌مونیخ در آلمان با بورسیا دورتموند می‌کند. آیا این موضوع ما را به دردسر می‌اندازد؟ به هر حال شرایط این است و نمی‌خواهیم انرژی‌مان را روی آن صرف کنیم. یوونتوس روی کاغذ بهترین بازیکنان را دارد، اما رم می‌تواند هر تیمی را شکست بدهد و ترسی از کسی ندارد.

هافبک بلژیکی جالوروسی که به دلیل یک سری مصدومیت از ناحیه زانو در حدود دو سال از میادین به دور بوده، در خصوص وضعیت خودش هم اظهار داشت: هنوز به شرایط ایده‌آلی نرسیده‌ام، اما می‌بینید که می‌توانم بدون محدودیت بازی کنم. در طول تابستان هم بدون مشکل در تمرینات حضور پیدا کرده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.