مربی ایرانی بوریرام تایلند با توجه به نتایج ضعیف کسب شده از سمت خود استعفا داد اما بسیاری از کارشناسان حضور او را در این تیم موفق و مثبت ارزیابی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، افشین قطبی سرمربی ایرانی بوریرام تایلند به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد.

اما شبکه خبری espn بر این باور است که نسل تازه و جوان بازیکنان این باشگاه بزرگ تایلندی محصول کار افشین قطبی و کادر فنی تحت هدایت او است، جوانانی که در این فصل و فصل آینده می‌توانند به تیم تزریق بشوند، همگی از استعدادهایی هستند که زیر نظر افشین قطبی پرورش یافته‌اند.

این تیم دو بر یک برابر آرمی یونایتد به پیروزی رسید و بسیاری از خبرنگاران و کارشناسان بر این باورند که بهتر بود به مربی ایرانی وقت بیشتری داده شود. اخراج پس از پیروزی حتی با شکست‌های پیاپی خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد.

نویسنده گزارش مذکور بر این باور است که مشکلاتی بین قطبی و مالک باشگاه یعنی نوین چیتچوب وجود داشته و در غیر این صورت اخراج او پس از پیروزی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

نویسنده در ادامه با اشاره به خریدهای ناموفق در فصل نقل و انتقالات باشگاه بوریرام می‌نویسد: به هر حال میزان تحمل مالک باشگاه مدام مورد ارزیابی قرار گرفته و حتی یک تساوی هم برای مالک این باشگاه غیر قابل قبول بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.