مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه تیم ها از تعطیلی پیش آمده برای هماهنگی بیشتر استفاده می‌کنند، گفت: این تعطیلی به سود تیم‌هایی است که در چهار هفته اول نتایج خوبی به دست نیاورده‌اند.

مهدی هاشمی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تعطیلی لیگ برتر پس از هفته چهارم گفت: فکر می کنم این تعطیلی به سود اکثر تیم های حاضر در لیگ برتر شد و آنها که نتوانستند در هفته های ابتدایی لیگ نتایج قابل قبولی را کسب کنند، می توانند در این ۲۱ روز تمرینات منظمی را انجام داده و به شرایط آرمانی بازگشته و تیم های خود را از لحاظ بدنی و انجام کارهای تاکتیکی به شرایط ایده آل برسانند.

وی تاکید کرد: سه هفته فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا تیم های حاضر در لیگ شانزدهم نقاط ضعف خود را از بین برده و با دیدارهای تدارکاتی که انجام می دهند، به شرایط مطلوب برسند.

مدافع پیشین استقلال خاطرنشان کرد: استقلال یکی از تیم هایی است که می تواند از این تعطیلی نهایت استفاده را برده و به آمادگی کامل برسد تا شروع خوبی در ادامه لیگ داشته باشد.

هاشمی نسب در ادامه تصریح کرد: شنیدم آبی پوشان هر هفته دو بازی تدارکاتی را برگزار خواهند کرد که این می تواند کمک موثری به کادر فنی برای برطرف کردن نقاط ضعف باشد و منصوریان و همکارانش برنامه دقیقی برای این سه هفته آماده کرده اند و می خواهند طبق همین برنامه هم پیش رفته و در پایان تعطیلات یک تیم خوب و پرقدرت را روانه میدان کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که بعد از دو دیدار مجدداً لیگ تعطیل خواهد شد، نظر شما در این خصوص چیست؟ گفت: این یک برنامه از پیش تعیین شده است. به خاطر موفقیت تیم ملی همه باید همکاری لازم را برای موفقیت و حضوری پرقدرت در مسابقات پیش روی تیم ملی داشته باشند.

هاشمی نسب در خصوص اردوی تیم و پیروزی مقابل تیم اسپال ایتالیا گفت: کی روش یک مربی حرفه ای است و می داند که در کجا اردویش را برگزار کند و دیدارهای تدارکاتی همانطور که از نامش پیداست، فقط جهت هماهنگی و آمادگی هرچه بیشتر برگزار می شود و برد و باخت در آن خیلی مهم نیست و تنها این بازی ها می تواند نقاط ضعف تیم را به کادر فنی نشان دهد تا آنها درصدد رفع آن بربیایند.

وی در خصوص بازی های حساس سرخابی ها قبل از دربی گفت: استقلال باید به مصاف ماشین سازی برود که بهترین شانس آبی پوشان این است که این دیدار در تهران برگزار خواهد شد و مطمئناً هواداران استقلال تیم خودشان را تنها نخواهند گذاشت اما پرسپولیس روز سختی را در تبریز و مقابل تراکتورسازی خواهد داشت که در چهار هفته اول نتایج قابل قبولی کسب کرده و نشان داده از ابتدای فصل چشم به قهرمانی دارد.

مدافع پیشین استقلال در پایان و در خصوص کنار رفتن پورحیدری از سمت سرپرستی تیم گفت: منصورخان اسطوره استقلال است و همیشه در ذهن علاقه مندان فوتبال خواهد ماند و به نظر من او سرپرست جاودانه استقلال است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.