مشاور رئیس هیأت فوتبال خراسان گفت: یک نفر در مشهد حضور دارد که دوست دارد در هر جایی همیشه فقط پست و مقام داشته باشد.

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضورش به عنوان مشاور عالی رئیس هیأت فوتبال استان خراسان اظهار داشت: به عنوان پیشنهاد یکی از دوستان نزدیکم این پست را قبول کردم. آنهم به خاطر اینکه دیدم شرایط در فوتبال استان به هیچ عنوان خوب نیست. همه به دنبال این هستند که زیرآب یکدیگر را بزنند. دیدم که می‌خواهند بدون هیچ دلیلی رئیس هیأت فوتبال خراسان را برکنار کنند.

وی ادامه داد: هنگامی که از علت این کار جویا شدم، در واکنش به من گفتند که آقای برادران کاری انجام نداده در حالی که من می‌گویم چه کسی در فوتبال ما کاری کرده است که حالا بخواهند رئیس هیأت فوتبال مشهد را بازخواست کنند. خود آقایان هم نمی‌دانند چرا می‌خواهند او را برکنار کنند. دور یکدیگر جمع می‌شوند، ناهاری می‌خورند و بعد تصمیم می‌گیرند علیه یک شخص کودتا کنند.

مشاور رئیس هیأت فوتبال خراسان یادآور شد: فقط به خاطر حضور یک نفر این پست را قبول کردم. من خیلی دوست ندارم در مسائل ریاستی وارد شوم اما به خاطر اینکه می‌دانم یک نفر به دنبال جمع کردن طومار و امضا علیه رئیس هیأت فوتبال مشهد است که اصلا فوتبالی نیست و سر از فوتبال هم درنمی‌آورد، این سمت را پذیرفتم. او همیشه دوست دارد در مشهد پستی داشته باشد حالا فرقی نمی‌کند کجا باشد. فقط به دنبال ریاست است.

عزیزی در مورد اختلافی که بین برادران و صبوریان به وجود آمده، تاکید کرد: فوتبال مستقل‌ترین نهاد است و به هیچ عنوان نباید از سوی وزارت و دولت در آن دخالت شود. نظارت باید صورت بگیرد اما دخالت اصلا درست نیست. اگر قرار باشد در هر شهرستانی افرادی برای برگزاری جلسه با ریاست فدراسیون فوتبال به تهران بیایند، دیگر همیشه دم در فدراسیون شلوغ است و تاج فرصتی پیدا نمی‌کند به فوتبال ایران رسیدگی کند. نمی‌دانم چرا برادران و صبوریان با یکدیگر نمی‌نشینند مشکلات‌شان را حل کنند.

وی افزود: در فوتبال مشهد همه از یکدیگر بد می‌گویند. شما مثلا نگاه کنید اگر در تبریز علیه کریم باقری شخصی صحبت کند سایر افراد علیه آن شخص جبهه می‌گیرند اما در مشهد اگر شخصی علیه خداداد عزیزی یا فرد دیگری صحبت کند دیگران از او حمایت می‌کنند.

عزیزی در مورد برگزاری بازی خداحافظی جواد نکونام یادآور شد: من ۴-۵ روز پیش با نکونام صحبت کردم و او گفت به دلیل اینکه عده‌ای در لیست حضور ندارند حاضر نیست که در این بازی حاضر شود و انصراف داده است و حالا پس از این دیگر نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در مورد عملکرد ورزشکاران ایران در المپیک و اینکه وزیر ورزش اعلام کرده حد و اندازه کشورمان در جهان کسب ۴ مدال است، گفت: این نظر آقای وزیر است اما به نظر من پتانسیل ما بسیار بیشتر از این مسائل است. اگر به ورزش پایه رسیدگی شود و امکانات در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد، لیاقت ما بسیار بیشتر از این حرف‌هاست. متاسفانه ما در رشته‌هایی مثل دوومیدانی و شنا که مدال‌های زیادی توزیع می‌شود، سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم در حالی که کشورهایی مثل کره جنوبی و ژاپن در تمام رشته‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. اینکه یک دونده بدون داشتن هیچ امکاناتی می‌تواند به المپیک راه پیدا کند، نشان می‌دهد که پتانسیل زیادی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.