کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر یک تیم دسته دومی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز شنبه در دیداری تدارکاتی که در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد با نتیجه ۲ بر صفر برابر شهردار همدان به برتری رسید.

در این مسابقه برای پرسپولیس، بوژیدار رادشویچ، آلکسی پلی‌یانسکی، ولادمیر پریموف، آنتونی گولج،محسن ربیع‌خواه،حسین ماهینی، احمد نورالهی، امید عالیشاه، علی علیپور،محسن مسلمان، ساسان انصاری به میدان رفتند و در طول بازی نیز نفراتی چون شهاب زاهدی، محمد رحمتی، حامد آقایی، احسان الوان زاده، محمد امین آرام‌طبع و صادق محرمی نیز ترکیب سرخ‌پوشان اضافه شدند.

فرشاد احمدزاده هم به خاطر مصدومیت تنها دقایقی به صورت اختصاصی دور زمین دوید.

در این مسابقه هم پرسپولیسی‌ها با وجود اینکه دو گل به ثمر رساندند، اما موقعیت‌های زیادی از دست دادند. البته این مربی کروات بارها به بازیکنانش تذکر داد که در زدن ضربات نهایی دقت کنند.

بیش از ۲۰۰ هوادار هم این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

حسین ماهینی در دقیقه پایانی نیمه اول گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند. در اواسط نیمه دوم سرخ‌پوشان روی همکاری زوج اوکراینی موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند. پری‌موف روی پاس بلند پلی‌یانسکی این گل را به ثمر رساند. البته پریموف یکبار هم در طول بازی توپ را به تیر دروازه حریف زد. بوژیدار رادشویچ هم در این مسابقه دوستانه عملکرد خوبی داشت و چند موقعیت حریف را مهار کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )