سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که این تیم هنوز نسبت به سال گذشته پیشرفت فنی نداشته است.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط فعلی استقلال و اتفاقاتی که از شروع لیگ در این تیم رخ داده است، گفت: موضوع مهم در استقلال به این مربوط می‌شود که مدیران باشگاه جلوی حرف و حدیث‌های اخیر در مورد اولتیماتوم به کادر فنی، تقویت کادر فنی، آمدن مربی داخلی یا خارجی و... را بگیرند. به‌هر حال اتفاقاتی که در مورد انتخاب سرمربی رخ داد مربوط به مدیریت قبلی است و بررسی‌های لازم باید در آن زمان صورت می‌گرفت که این کار انجام شد.

وی ادامه داد: وقتی باشگاه می‌خواهد فردی را به‌عنوان سرمربی انتخاب کند، طبیعتاً از او برنامه می‌گیرد و این برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد. من نمی‌دانم این اتفاق رخ داده است یا خیر، اما به‌هر حال این کادر فنی از سوی کمیته فنی و مسئولان باشگاه استقلال مورد تأیید قرار گرفتند. استقلال نیاز به زمان دارد و معتقدم حداقل باید تا نیم‌فصل به کادر فنی استقلال زمان بدهیم، چون با چهار بازی نمی‌توان درمورد عملکرد تیم و کادر فنی نظر داد.

سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در حال حاضر بحث تغییر کادر فنی نباید وجود داشته باشد و حداقل باید تا نیم‌فصل اجازه بدهیم تا استقلال کارش را جلو ببرد. مطمئناً بعد از پایان رقابت‌های نیم‌فصل اول، باشگاه می‌تواند ارزیابی و بررسی بهتری نسبت به عملکرد تیم داشته باشد. من معتقدم بحث‌های اخیر فقط می‌تواند روحیه استقلال را تخریب کند و این درحالی است که این تیم باید آرامش داشته باشد.

ماجدی در مورد انتقادهای صورت گرفته از عملکرد فنی استقلال گفت: کادر فنی تیمی را تحویل گرفت که سال گذشته سوم شد. به‌هر حال باید آنها در مورد نقاط ضعف و قوت استقلال آسیب‌شناسی می‌کردند، اما معتقدم که استقلال در این چهار هفته نسبت به فصل گذشته پیشرفت فنی نداشته است. اگر کادر فنی استقلال با چهار چشم به مسائل فنی و اتفاقات دیگر نگاه می‌کردند، حالا باید هشت چشم داشته باشند.

وی اظهار داشت: یکی از ایرادهای استقلال که بحث مهمی هم محسوب می‌شود، به موضوع تعویض‌ها ربط دارد. معتقدم در تعویض بازیکنان، مربیان باید کمک بیشتری به سرمربی کنند و این موضوع بسیار مهم است. از طرفی هواداران استقلال هم باید آستانه صبر خودشان را بالا ببرند و به این تیم زمان بدهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.