کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه‌بان نفت تهران گفت:‌ پس از صحبت‌هایی که باشگاه انجام دادم،تصمیم گرفتم به اردبیل نروم و در تهران ماندم تا رضایت‌نامه‌ام را بگیرم.

وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو باخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص عدم همراهی تیم نفت در اردوی اردبیل گفت: می‌خواستم به این اردو بروم، اما پس از صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه انجام دادم، رفتنم به اردوی سرعین اردبیل منتفی شد و در تهران ماندم تا بتوانم رضایت‌نامه‌ام را از این باشگاه بگیرم.

وی در مورد اینکه مقصد آینده او چه تیمی خواهد بود، اظهار داشت: با باشگاهی هنوز به صورت رسمی صحبت نکرده‌ام و مقصد نهایی‌ام مشخص نیست، اما بعد از اینکه رضایت‌نامه‌ام را از نفت بگیرم، همه چیز مشخص خواهد شد.

شیخ‌ویسی تصریح کرد: واقعیت امر این است که من نزدیک به سه سال در نفت حضور داشتم،‌ اما این باشگاه کمکی به من نکرد. دیروز هم صحبت‌هایی انجام دادم تا رضایت‌نامه‌ام را بگیرم و فکر می‌کنم با دادن رضایت‌نامه‌ام موافقت کنند، البته قصد مصاحبه کردن ندارم و بعد از اینکه تکلیفم مشخص شود، حتماً صحبت می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.