«ژوزه مورینیو» می خواهد «ممفیس دیپای» در باشگاه بماند و به این ملی پوش هلندی اطمینان داده است که هنوز به بازی او اعتقاد دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ممفیس دپای» بازیکن ۲۲ ساله باشگاه منچستریونایتد، فصل قبل جایگاه خود را در این تیم از دست داده بود و «لوییس فن خال» سرمربی سابق «شیاطین سرخ» در بازی مقابل کریستال پالاس در فینال جام حذفی که به پیروزی یونایتد انجامید، از او استفاده نکرد.

او پیش فصل نمایش خوبی نداشت و در بازی هفته گذشته این تیم مقابل لسترسیتی در جام خیریه که به پیروزی ۲ بر یک منچستریونایتد انجامید، به بازی گرفته نشد.

«ژوزه مورینیو» سرمربی منچستریونایتد گفت: مسلماً می خواهم که «ممفیس» جزئی از تیمم باشد. قصد ندارم خیلی به فصل پیش برگردم اما بازیکنی که در باشگاه پی اس وی و همینطور در جام جهانی دو سال پیش، زمانیکه او یک بچه خیلی جوان بود، دیده ام را می شناسم. این بازیکن را در ذهنم داشتم و قصد دارم او را حفظ کنم. بله، به او اعتقاد دارم. مخصوصاً از زمانیکه او را به عنوان یک پسر خوب، یک بچه خوب و یک حرفه ای خوب شناختم.

«دپای» در بیرون از زمین بازی نیز، با ظاهر شدن در یک ماشین فوق العاده لوکس، نگاه ها را به خود جلب کرده است. در ماه اکتبر، «پیر فن هویدونک» مهاجم سابق هلند گفت که لازم است کسی به «دپای» بگوید «هوسرانی جوانی را رها کن و شروع کن به فوتبال بازی کردن»

«مورینیو» در این باره گفت: اهمیتی نمی دهم که مردم چه فکری می کنند. شما می توانید او را در حال رانندگی در یک ماشین خوب ببینید و تصور کنید این مرد به فوتبال فکر نمی کند اما این طور نیست. او نسبت به آنچه در فصل پیش برایش اتفاق افتاده، جاییکه او تمام اعتماد به نفسش را از دست داد، بی تفاوت است اما او به فرم ایده آل خود برمی گردد.

سرمربی منچستریونایتد می گوید که این تابستان، زمانی که باشگاه در جام اتحادیه و لیگ اروپا بازی دارد، به «دپای» یک شانس خواهد داد، وی اضافه کرد: هرکس در این ماه ها بازی خواهد کرد و من هنوز به ممفیس ایمان دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.