سعید عبدولی بعد از شکست مقابل حریف دانمارکی در دور نخست رقابت‌های وزن ۷۵ کیلوم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک به قضاوت داوران اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز با مسابقات اوزان ۵۹ و ۷۵ کیلوگرم آغاز شد که در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مغلوب حریف دانمارکی شد. پیش از این نیز حمید سوریان به حریف ژاپنی باخته بود.

*‌ عبدولی در حالی در این دیدار با نتیجه یک بر یک مغلوب مارک مادسن، دارنده ۴ مدال نقره جهان از دانمارک شد که سال گذشته در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جهانی لاس‌وگاس نیز مغلوب این کشتی‌گیر دانمارکی شده بود.

* وی در پایان این مسابقه هم مانند گذشته نسبت به داوری اعتراض داشت در حالی‌که به نظر نمی‌رسید از این نظر مشکلی وجود داشته باشد. او بارها نیز در حین مسابقه به اعتراض به داوران پرداخت و در پایان هم این اعتراض‌ها باعث شد تا با کارت زرد داوران جریمه شود.

* از حوادث مهم وزن ۷۵ کیلوگرم می‌توان به شکست کیم هیون وو، قهرمان وزن ۶۶ کیلوگرم المپیک لندن و قهرمان جهان از کره جنوبی در دور اول مقابل رومن ولاسوف، قهرمان وزن ۷۴ کیلوگرم المپیک لندن با نتیجه ۷ بر ۵ اشاره کرد.

* در دیگر اتفاق مهم این وزن آرسن جولفالاکیان، دارنده مدال طلای جهان از ارمنستان در دور اول با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب آلکساندروف از بلغارستان شد.

* سلجوق جبی، قهرمان عنوان‌دار ترکیه در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز در دور نخست با نتیجه ۲ بر یک مغلوب استارسویچ از کرواسی شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.