سرمربی آرژانتینی سفیدپوشان لندن به ضعف فیزیکی بازی تیمش برابر آبی‌پوشان منطقه مرسی‌ساید که در نهایت منجر به توقف مردان او شد، اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین بازی تیم فوتبال تاتنهام در فصل جدید لیگ برتر انگلیس با تساوی یک - یک در خانه اورتون همراه بود، آن هم در شرایطی که سفیدپوشان لندن گل اول را دریافت کردند.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام در پایان این بازی اعتراف کرد از تیمش آن بازی پرانرژی و پرجنب‌و‌جوشی که انتظار داشته را ندیده و از نتیجه‌ای که در این بازی گرفته‌اند، راضی نیست.

وی به خبرنگاران گفت: من فکر می‌کنم که تیم‌مان آماده بود، اما در این بازی آن‌طور که باید پرانرژی ظاهر نشد. من هرگز نخواسته‌ام برای ناکامی‌هایم بهانه بیاورم. بعد از بازی‌هایی که شما در آن عملکرد بدی داشته‌اید، باید بپذیرید که بد بازی کرده‌اید و باید صادق باشید. من هم دارم سعی می‌کنم که صادقانه درباره بازی تیمم حرف بزنم.

پیش از بازی اخباری به نقل از پوچتینو منتشر شده بود مبنی بر اینکه او به بازیکنانش گفته است که به‌خاطر از دست دادن فرصت قهرمانی‌شان در فصل گذشته لیگ برتر و باخت ۵ بر یک آنها در خانه نیوکاسل که سبب شد عنوان نایب قهرمانی را هم از دست بدهند، قصد داشته آنها را بکشد.

سرمربی آرژانتینی سفیدپوشان لندن در پاسخ به این سؤال که آیا بین دو نیمه بازی تیمش برابر اورتون هم از الفاظ تندی برای شوک وارد کردن به بازیکنانش استفاده کرده است یا خیر، عنوان کرد: بله اما همه سرمربیان وقتی که از عملکرد تیم‌شان ناراضی باشند، این کار را انجام می‌دهند. این طبیعی است. یک مربی شاید سخت بگیرد، اما در نهایت نباید بیش از اندازه هم از بازیکنانش ایراد بگیرد.

پوچتینو افزود: تلاش برای تغییر شرایط تیم وظیفه من است و من هم تلاش کرده‌ام که شرایط را تغییر دهم تا بتوانیم موقعیت گلزنی داشته باشیم، گل بزنیم و بازی را ببریم. در نهایت ما به بردن بازی بسیار نزدیک شدیم. در ۱۵، ۲۰ دقیقه پایانی بازی تحت‌ِکنترل ما بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.