قائم مقام سابق باشگاه استقلال گفت: هواداران به خوبی تفاوت بین مدیران باصداقت و دلسوز را با افراد بی‌ریشه و بدون صداقت می‌دانند.

هاشم ساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جلسه مدیران سابق استقلال گفت: این جلسات تازه و جدید نیست. سال‌های سال است که مدیران ادوار استقلال با یکدیگر نشست دارند. مدیرانی که در سال‌های گذشته برای استقلال زحمت کشیدند و افتخار‌آفرین بودند به مناسبت‌های مختلف و به میزبانی یکی از افراد با همدیگر نشستی برگزار می‌کنند.این رویه سال‌هاست که ادامه دارد و مختص امسال یا سال گذشته نیست.

وی ادامه داد: تنها تفاوتی که وجود دارد این است که با توجه به اینکه رسانه‌ها فعال‌تر شده‌اند و گردش اطلاعات سریع‌تر است این نشست‌ها زودتر رسانه‌ای می‌شوند،‌وگرنه بارها به مناسبت ماه مبارک رمضان یا ایام ولادت و اعیاد مذهبی جلساتی داشته‌ایم.این مدیران بخشی از افتخارات باشگاه استقلال هستند، باشگاه استقلال با برخی از این مدیران مثل اولیایی و هواداران در آسیا قهرمان شده با برخی از این مدیران استقلال مثل قریب، فتح الله زاده در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شده است. این مدیران دلسوزان باشگاه استقلال هستند و عملکردشان هم کاملا مشخص است. هر زمانی که مدیرعامل یا عضو هیأت مدیره شدند توانسته‌اند به این باشگاه کمک کنند و در موفقیت‌ها سهمی داشته‌اند.

سخنگوی سابق باشگاه استقلال تصریح کرد: در حال حاضر نیز شماری از اعضای هیأت مدیره کنونی استقلال هم با همین مدیران ادوار گذشته همکاری صمیمانه‌ای داشته‌اند مثل منصور پورحیدری و حسن زمانی. مثلا منصور پورحیدری سرمربی تیم استقلال فتح‌الله‌زاده بوده است یا پورحیدری با کاظم اولیایی در استقلال همکار بوده و سرپرست و سرمربی تیم او بوده است. برخی از همین مدیران گذشته که با هم جلسه داشته‌ایم و داریم منصوریان را به عنوان بازیکن به استقلال آورده‌اند. همه آنها به منصوریان علاقمند هستند نه فقط به منصوریان بلکه به تمام بزرگان و افتخار‌آفرینان استقلال مثل پرویز مظلومی، امیر قلعه‌نویی و ... علاقمندند.

قائم مقام سابق باشگاه استقلال با اشاره به حضور افرادی با ریشه و صادق در باشگاه استقلال در حال حاضر گفت: در استقلال کنونی هم برخی از افراد باریشه و با اصالت حضور دارند. افرادی که در تاریخچه استقلال نقش‌آفرینی داشته‌اند اما متأسفانه هستند اندک افرادی در استقلال که نه به این باشگاه علاقمندی دارند و نه تاریخچه‌ای در این باشگاه دارند. چنین افرادی که صداقت ندارند اثبات خود را در نفی دیگران می‌بینند وگرنه مدیرانی که ریشه‌دار و با صداقت و با اصالت هستند هیچ گاه نمی‌خواهند دیگران را نفی کنند تا خودشان را به اثبات برسانند. مدیرانی مثل فتح‌الله‌زاده، کاظم اولیایی، حسین قریب و واعظ آشتیانی هرگز چنین رفتاری نمی‌کنند و هواداران فهیم استقلال هم به خوبی فرق بین مدیران صادق، دلسوز و با اصالت را با افراد بدون ریشه که صداقت هم ندارند می‌دانند. افرادی که بیشتر به دنبال شوی تبلیغاتی هستند تا حضور خودشان را نشان دهند.

ساعدی تصریح کرد: بهترین قاضی وجدان انسان‌هاست. البته هواداران فهیم و شریف استقلال هم می‌دانند که چه کسانی آرزوی سربلندی استقلال را دارند. در باشگاه پرسپولیس هم تمام مدیرانش از گذشته تا امروز دوست دارند تیم‌شان موفق شود. هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به خوبی تفاوت مدیران ریشه‌دار و با صداقت را با افرادی که به دنبال سیاه‌نمایی و سیاه‌کاری هستند می‌دانند. افرادی که دوست دارند دیگران را نفی کنند تا خودشان به اثبات برسند. در حال حاضر هم افراد شریف و نجیب زیادی در هیات مدیره داریم که دلسوزان باشگاه هستند.

وی با توصیه به برخی از اعضای هیأت مدیره استقلال گفت: به اعضای با ریشه و با صداقت هیأت مدیره استقلال توصیه می‌کنم افراد اندکی که در باشگاه حضور دارند و صادق نیستند را نصیحت کنند. بهتر است آنها به این افراد توصیه لازم را داشته باشند تا قبل از آنکه هواداران بخواهند به آنها تذکر بدهند و آنها را از خودشان برانند. استقلال در حال حاضر نیاز به آرامش دارد و نباید برخی افراد بخواهند خودشان آرامش را از این تیم بگیرند و اگر این رویه را ادامه بدهند از سوی هواداران فهیم طرد می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.